Ben helemaal verliefd op een blouse van Z8, maar heb wel eens gelezen dat het kleiner valt. Klopt dat? En weet iemand dit ook van het merk Little Feet? Alvast bedankt!
Voor jongens heb ik geen idee, maar voor meisjes vind ik het wel meevallen. J. heeft twee vestjes van Z8. De mouwen vallen gewoon normaal tot lang, de romplengte normaal tot ietsje korter dan normaal, maar dat kan ook komen doordat J. een vrij lange romp heeft. Little Feet heb ik geen ervaring mee.
Ik vind Z8 juist groot vallen maar dan is mijn zoontje ook erg smal Hij heeft nu een winterjas 56 aan met de mouwen nog omgeslagen terwijl hij shirts maar 62 draagt
voor smalle kindjes valt het idd wel groot. Een kindje wat qua lengte 86 heeft maar vol is zal het beter passen dan een kindje van dezelfde lengte, maar met een dunner lijfje.
Ik vind Z8 best groot vallen. De jurkjes vallen wel goed (maar die zul je voor Aron wel niet nodig hebben ), leggings en longsleeves echt groot! Julie is ook wel erg smal.
Z8, valt hier (smal kindje) wat groot/breed Little Feet (grote fan van ), valt lang en smal. Kleding is kwalitatief erg mooi. Apart afgewerkt, wat dikkere stof met stretch! Kan niet wachten tot de sale
Hoe schattig ik jurkjes ook vind, doe ik het Aaron toch maar niet aan om een jurkje te kopen nee Ik denk dat ik dan eerst maar eens in winkels ga kijken of ik die merken tegenkom (iemand tips voor waar ze te koop zijn?) om te kijken of het heel breed is. Althans Z8 dan. H&M is ook altijd te breed voor hem. Noppies valt altijd het beste.
Z8 valt inderdaad wat groter, staat ook zo op hun site vermeld: www.z8-baby.nl "De kleding van Z8 valt over het algemeen aan de ruime kant" Enige uitzondering zijn die dikke vesten met die teddyvoering. Die vallen wel erg klein. Mijn dochter is ook smal, echt een ukkie. Normaal maatje 80. Ze heeft een jurkje van Z8 die wat ruim valt en dat dikke gevoerde vest in maat 92(!), omdat die klein valt. Ik vind het wel superleuke kleding van z8
ze verkopen het niet in veel winkels hoor. Ik weet dat kidsfactory het heeft, maar verder weet ik het niet. Ik bestel het altijd op internet.