Hoi, Ik vind de omslag rompertjes van C&A zo leuk. Weten jullie hoe de maten vallen? Mijn zoon zit nu net in maat 62. Vallen ze groot of juist klein? Ik wil ze graag online bestellen. Vandaar mijn vraag. groetjes, Sjakie
He die zocht ik van de week, en ik kon helemaal niks van omslagrompertjes vinden daar! Ik lees even mee, en dan ga ik het binnenkort nog eens proberen .
Ze vallen heel klein. Dit waren steeds de eersten die mijn zoontje paste en de eerste waar hij weer uit was gegroeid.
Hier heb ik rompertjes van hema en C&A en ze vallen nu in maat 86/92 een beetj hetzelfde. Althans, ze worden beide te klein 86 van de C&A en 86/92 van de hema.
Even een tip, voor als je kleertjes gaat kopen. Neem iets mee wat op dat moment goed past, dan kun je dat in de winkel vergelijken.. even tegen elkaar houden of op elkaar leggen. Heeft me al van een hoop miskopen bespaard! Bij veel winkels waar ik anders nooit kom kunnen de maten elke keer wel weer anders uitvallen!
Ik vind die van Hema 86/92 net iets ruimer zitten dan 86 van C&A. Nu heb ik ook maat 92 van C&A en die viel evengroot als 86. Dus soms even wat meten. Hier is het dat C&A eigenlijk net een maat kleiner valt dan de reguliere kleding... Zoonlief zit in maat 86 van kleren, maar rompers zijn dus echt te klein... Ik zou eventueel een maat groter nemen dan zijn huidige maat. Die ervaring heb ik met mijn zoon...
Bedankt voor jullie antwoorden en tips. Ik koop wel een maatje groter. Hoelang blijven ze gemiddeld in maatje 62? En ik welke maat blijven ze gemiddeld langer? Ik heb erg veel kleding in maat 50/56, maar zeker 2/3 nog nooit aan gehad.
Goh, dat is een moeilijke vraag... Zoontje van een collega is vandaag 3 maanden geworden en zit sinds een week in maat 74... Denk dat onze zoon een maand of 3 in maatje 62 heeft gezeten.