Ik heb nog vrschillende kleding te koop: Een roze gebloemd positieshirt miss Etam mt. L Een blauw positieshirt met print mt. 38 Een beige postierok miss Etam(klok model) mt. 40 Een beige positiebroek miss Etam (met tassen aan de zijkant) mt. 40 Een wit bv truitje H&M mt. M Een spijkerbroek miss Etam(donker lichte stretch, met band) mt.38 Een donkere spijkerbroek Invorm (lichte stretch zonder band) mt. M Foto's staan in mijn album! Groetjes kat
Ik heb tevens een paar jongens kleertjes van mt. 50/56 en mt. 62/68. Het zijn een paar jasjes, truitjes, tuinbroekjes, en 2 gewone broekjes. Het bedrag dat je wilt geven gaat naar Dewi's spaarpotje. Mag dus weg voor een kleinigheidje. foto in mijn album (wil je een foto apart pb me maar). Ook heb ik nog 2 jasjes te koop ! eentje van ribstof en eentje van leer, allebei mt. 40 Bij het lederen jasje zijn 2 knopen eraf (mag weg voor 10,-). Voor het andere jasje noem maar een bedrag! Tevens 2 riemen te koop. Een zwarte met zilver kleurige studs (gaat 2x om je middel) En een zwarte met een vlinder van strassteentjes. Alles ziet er nog heel goed uit! Gr. Kat