Dames, Ik heb de kast van ons eerste binkie eens even goed uitgezocht en helaas is hij al uit heel veel (te mooie) kleertjes gegroeid. Ik heb daarom vanalles op marktplaats gezet, vanaf maatje 50 t/m 62. Ik heb truitjes, broekjes, pakjes, pyamaatjes, sokken, billendoekjesboxen en een hele hoop andere leuke spulletjes. Misschien dat ik er hier nog iemand blij mee kan maken, dat zou fijn zijn toch! De advertenties zijn terug te vinden via: Mijn advertenties! Ik krijg het helaas niet voor elkaar om hier foto'tjes op te plaatsen!
Hallo Antares, De 3 spijkerbroekjes zijn maat 62, zo ook het grijze broekje hieronder van het setje. Ook het ski/winterpak is maat 62. Groetjes!
Hallo Antares, Voor de spijkerbroekjes vraag ik EUR 6,- per stuk, of alle 3 voor EUR 16,-. Het grijze broekje (ook heel erg leuk!) ook EUR 6,- of EUR 10,- voor het hele setje. Groetjes
De kleertjes van Noppies zijn al verkocht Kan ik met de andere kleertjes nog iemand blij maken? Het zijn echt nog hele mooie kleertjes die slechts enkele keren gedragen zijn. Sommige kleertjes zelfs nog helemaal niet. Er wordt bij ons niet gerookt, geen huisdieren en alles is alleen met Neutral gewassen, zonder wasverzachter .