Ik heb een kamertje op het oog bij babydump, maar nu vertelde een collega dat er vaak problemen met levering zijn, of dat het niet compleet is met leveren, enz. Hoe zijn jullie ervaringen met het kopen van een kamertje bij babydump?
Over 3 weekjes kan ik het je vertellen, dan komt Babydump onze kinderkamer leveren. Tot nu toe nog netjes in de afgesproken week.
Wij hebben bij hun de babykamer besteld. Bij ons was de reel van de lade er niet bij. Maar is wel goed afgehandelt geworden. Is gewoon zonder problemen opgestuurd geworden. Gr Mara
bij ons wordt 15 mei de kamer bezorgd. helaas kunnen we hem niet in elkaar zetten maar we gaan alles wel open maken en controleren of het compleet is en heel. afwachten dus
De kamer is vorige week geleverd, met een verkeerde kast erby! Nu dus afwachten tot de goede kast geleverd wordt. Het zou met spoed gebeuren, maar heb nog nix van ze gehoord! Erg vervelend is dat!
Hier supergoede ervaringen met Babydump. Levering op tijd, ze kwamen ook op afgesproken tijdstip, kamer door hen voor weinig in no-time gemonteerd. Nu na een aantal weken trekt de deur van de kast iets krom, deze wordt door hen direct vervangen. Zelfs op hun voorstel beide deuren ivm evt kleurverschil. Prima afgehandeld dus!
Bij ons ook alleen maar goede ervaringen, afgelopen maandag is bij ons de babykamer bezorgd en gemonteerd! Bleek een lichte beschadiging te zitten op de deuren (van de kast)en werd door hun al aangegeven dat ze dit binnen 3 weken om komen ruilen tegen 2 nieuwe deuren ook i.v.m. evt. kleurverschillen. Ze waren mooi op tijd met leveren en zijn dus hier ook heel tevreden over babydump. Werd van te voren wel gewaarschuwd dat je goed moet uitkijken of alles er wel was en of er geen beschadigingen waren, maar nogmaals wij zijn zeer tevreden!
Wij zijn ook zeer tevreden. Omdat wij eerder klaar waren met de verbouwing van het kamertje gevraagd of ze eerder konden leveren en dat lukte! We werden 3 weken vroeger geleverd dan in eerste instantie afgesproken. Ze hielden zich ook keurig aan de afgesproken tijd. Alles was compleet en onbeschadigd. Het werd niet gemonteerd, maar wel naar boven (trap op) in de juiste kamer gezet.
hier ook tevreden mensen kamer kwam een week eerder dan verwacht .. was makkelijk in elkaar te zetten. we hadden alleen een klein pitje in t commode blad en er zat een spijl van t ledikant los gebeld en na een week kwamen ze het omwisselen hun zette dus de nieuwe onderdelen er ook op. kortom ik ben zeer tevreden wij hebben ook de wagen en de box ed. er vandaan en daar waren helemaal geen problemen mee.
Wij hebben ook het kamertje daar vandaan. Helemaal geen problemen mee gehad. En nu nog steeds niet. Dus prima hoor!
Hier ook goede ervaringen kamertje was prima, alles erbij met de traffeler van Mutsi hadden we een klein probleempje, werd gelijk omgeruild en nieuwe besteld die had het probleempje ook bleek dat Mutsy de oude gebruiksaanwijzing erbij had geleverd en de traffeler was vernieuwd dus geen fout van babydump maar van Mutsy alles prima in orde ook later nog wat via internet besteld stond ook mooi klaar...
Onze babykamer had een hele lange levertijd en toen hij eindelijk binnen was, was het ledikantje er niet bij. Dat werd toen wel vermeld en we hebben tijdelijk een ander bedje gekregen. Gelukkig is het juiste ledikantje nog wel voor de geboorte geleverd. We hebben goede ervaringen met babydump. Ik vind dat ze problemen heel netjes oplossen! Succes met jullie kamertje!
Hier ook een positieve ervaring. Alles was aanwezig, wij zijn nu nog heel erg blij met het kamertje. Groetjes Senna
Bij ons was alles compleet, kamertje kon zelfs eerder geleverd worden. Mijn vriend heeft alles zelf in elkaar gezet.
Wij hebben ook een goede ervaring met Babydump. Het kamertje werd op tijd geleverd en alle dozen werden netjes op de babykamer gezet. Wij hebben een bedje van een ander kamertje besteld (vonden wij mooier) en de bezorgers vroegen zelfs of het wel klopte (omdat er op de doos een andere naam stond dan op de andere dozen). Erg oplettend dus!
Wij zijn vorige week gebeld.. babykamer kan niet op 5 mei geleverd worden, word nu 19 mei.. We hebben de babykamer al gekocht/besteld op 17 januari...
Bij ons is het kamertje echt net afgeleverd. Ik heb de dozen nog niet opengemaakt, maar aan de nummering van de dozen te zien is alles aanwezig. Ook de wagen en de maxicosi zijn gelijk meegeleverd. Tot nu toe helemaal goed dus. Ik ben erg nieuwsgierig hoe het zal staan.