Wit shirt met blauw en groen, Hema maat 68. Vraagprijs 2 euro. Gestreept shirt van Lief! maat 68. Vraagprijs 2,50 euro.
Het setje van Noppies (maat 62) is trouwens wel van dunne stof (katoen). Ook het shirtje van Name It en het zomershirtje van de Hema.
katoen is toch juist wel lekker om te dragen bij warmte? We gaan naar middellands zeeklimaat, als nachtkleding.. Om 7 uur nog warm natuurlijk en daarna snel kouder... hoe is de staat?
Ja, katoen zit juist fijn. Maar je vroeg specifiek of de stof dun was en dat is dus niet zo. Voor de wat frissere nachten is het inderdaad een prima setje. Alle kleding die ik te koop aanbied, is in goede staat. (Anders zou ik het ook niet aanbieden. ) Het setje van Petit Toi is dus ook in prima staat.
Is deze nog beschikbaar? Hoe valt dit setje, beetje als normaal? En dat boxpakje van prenatal met voetjes heb je die ook nog?
Jahoor, beide pakjes heb ik nog. Het Noppies setje valt 'gewoon' als maat 62. Stuur maar even een pb als je interesse hebt, dan zal ik de kleding voor je reserveren.