babykleding, rompertjes etc etc

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Damie, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Wij hebben al een hele kledingkast volhangen :oops: ...Maar weinig in maatje 50-56 en veel in maat 62 en groter. :D Helaas,man is zo koopverslaafd sinds dat hij weet dat we een meid krijgen! :confused:
     
  2. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik zou 2 pakjes kopen maatje 50 en de rest 56 en toch ook wel veel 62..

    Als ik kijk dat ik bij mijn dochter geen 50 had en ook weinig 56 kwam ik niet uit... 62 is echt nog erg groot.. je moet toch wel rekenen dat je de eerste maand/anderhalve maand in maat 56 zit misschien de eerste week/2 weken 50 kan ook wel 56 hoor. maat 62 valt ook vaak groter dan echt 62 cm. Met dat omkleden ben ik het niet eens! Ik heb mijn dochter soms wel 3 of 4 keer moeten verschonen omdat ze gespuugd had. Dat is wel vervelend als je dan geen kleertjes meer hebt.

    Rompertjes maatje 56 zijn niet zo erg als die een beetje groot zitten.. koop niet te veel 50 want die vallen over het algemeen ook klein dus zitten snel te strak.

    Ik zou het zo doen:

    6 a 8 rompertjes maat 56
    2 a 4 rompertjes maat 62

    rompertjes zijn ook zo bijgekocht mogt je te weinig hebben

    2 pakjes maat 50
    6 a 8 maat 56
    2 a 4 maat 62

    Hierbij heb ik rekening gehouden dat je ook nog wel wat krijgt.

    Ikzelf heb eigenlijk veel meer aangeschaft ook alvast in maat 62 maar dat is meer omdat ik straks twee kleintjes heb eentje van net een jaar en een baby dan kan ik niet zo makkelijk weg de eerste tijd.
     

Deel Deze Pagina