Zooo moe!En erg bewegelijk kind!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jee, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Poeh,ik ben echt zo mega zwanger dat mensen denken dat ik al bijna moet bevallen!En ben ook echt zo ontzettend moe steeds!Ik had gedacht tot 4 weken voor mijn uitgerekende datum te kunnen blijven werken,maar ben toch naar 6wkn gegaan.Kleintje in de buik is ook echt van 6.30-23.30u erg aanwezig.Lekker hard tegen m'n ribben trappelen...Pff!Trekt die kleine nu al al die energie uit je lichaam?
     
  2. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

    Begrijp precies wat je bedoeld. De kleine in mijn buik is gemiddeld 3 uur per dag even stil...
    De bewegingen kunnen erg vermoeiend zijn inderdaad. Probeer als het kan even te gaan liggen tussen door.

    Gr. Vanessa
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Geen ervaring met een heel druk kindje aangezien Yildiz erg rustig was.
    Tja ik weet niet zo goed wat je kan doen, ik zou zeggen vooral veel rust nemen.
    Voor die pijnlijke ribben mag je homeopatische pillentjes nemen dat helpt en is niet gevaarlijk.
     
  4. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Luca was ook een heel beweeglijk kindje dus ik begrijp precies wat je bedoelt ;) Ik had ook totaal geen energie meer.
    Ik ben 6 weken van te voren gestopt (maar goed ook een week later lag ik in het zh met weeën).
    Mijn buik(je) :) was ook niet wat je zegt bescheiden.

    Goed naar je lichaam luisteren als dat aangeeft dat je het wat rustiger aan moet doen moet je dat ook zeker doen.
     
  5. Jee

    Jee Bekend lid

    17 aug 2006
    666
    0
    0
    Zou zo graag tussen de middag een slaapje doen,maar helaas zit ik dan op m'n werk :cry: ...Maar goed,'s avonds wel optijd lekker t bedje in!Bedankt voor jullie tips!Ben gelukkig niet de enige! ;)
     

Deel Deze Pagina