Babykleding van de Hema

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Flowerlisa, 12 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    Ik ben ook fan van de rompertjes van Hema. Ze vallen mooi op maat en stretchen lekker mee. En ze voelen zacht aan. Ook na het wassen en in de droger blijven ze mooi. Het lijkt wel een reclamecampagne maar ik ben echt enthousiast.
    Ook het ondergoed voor meisjes is goed. Al vind ik de hemden soms wat kort. Die koop ik soms een maatje groter.
     
  2. Flexi

    Flexi Actief lid

    12 apr 2016
    302
    294
    63
    Vrouw
    Tot op heden ook de rompers van Hema gebruikt, maar nu mijn dochtertje 10 maanden is, merk ik dat ik qua maat een beetje tekort begin te komen. De rompers van 74/80 past ze nu nog net aan (stretch) maar een maatje daarna (86/92) is echt nog veel te lang!

    Ik denk dat ze dus nu in maat 80 zit, met uitloop naar 86 maar daarvoor ben ik persoonlijk nog op zoek naar een goede oplossing (ook voor andere kleertjes trouwens).
     
  3. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Ook ik ben fan van de Hema stretch rompers :roflmao:

    De niet stretch rompers vind ik overigens maar niks , zijn breder dan de stretch rompers (en voor mijn dochter dus veel te breed). Met de stretch rompers kan je nog wel een maatje rekken maar dat krijg ik bij de gewone rompers niet voor elkaar , en bij de niet stretch vind ik de afwerking ook slechter.

    Nadeel vind ik wel dat ze slecht te bestellen zijn (veel en vaak uitverkocht in de maat die ik zoek) , en in onze winkel heb je niet alle keuze die je online wel hebt.

    Qua kleding eigenlijk alleen maar leggings van Hema gehad , maar daar was niks mis mee goede prijs/kwaliteit.

    Ik zweer bij Hema stretch rompers :roflmao::thumup:
     
  4. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Ik vind de rompers in een pak verpakt aan de grote kant, onze dochter past de 50/56 nog niet mooi (ze is bijna 9 weken, gaat nu richting maat 56). De losse rompers zijn een stuk mooier qua maat, en zoals iedereen zegt, heel fijn!
     
  5. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    t/m maat 80 kocht ik nog wel vaak
    maar ik vind nu vaak de bovenkleding te kort/te breed/raar model
    broeken zijn wel prima
    ook de babykleding, slaapzakken en rompers met stretch zijn top
     
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.212
    113
    Ik zag pas romperverlengers voorbij komen in een advertentie, gewoon een stukje stof wat je tussen de knoopjes doet waardoor het langer bruikbaar is
     
  7. Niny

    Niny Bekend lid

    21 jul 2009
    731
    94
    28
    Hema baby en kinderkleding is top. Goeie kwaliteit en kunnen er lang mee. Valt iets wat ruimer wel. Zelf vind ik dat nu zo geen probleem, groeien er wel in.
     
  8. ManonBB

    ManonBB Actief lid

    27 mei 2019
    287
    186
    43
    Vrouw
    Mijn oudste kinderen hebben nooit Hema kleding gepast. Het zijn alle 3 smalle kinderen, altijd te licht voor hun lengte.

    Voor jongste van 8 weken heb ik jurkjes gekregen van kraambezoek, maar ze zijn echt veel te breed. Terwijl zij mijn "bolste" baby is. Ze zit netjes gemiddeld met gewicht tov haar lengte.

    Voor mij geen Hema kleding dus. Maar voor stevigere babies denk ik heel fijn dat Hema er is, want veel merkkleding valt juist best smal.
     
  9. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Dit probleem herken ik! 86/92 ziet er ook echt heel groot uit! Nog niet gepast, gelukkig nog wel ruimte in haar rompers. Morgen naar consultatiebureau dan weet ik haar lengte. Ik denk dat de tussenoplossing Zeeman wordt.... Zou het anders ook niet weten.
     
  10. PlainJane

    PlainJane Fanatiek lid

    1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste was ik al fan van Hema! Vooral de rompertjes. Al vind ik dat ze wel groot vallen in vergelijking met bijv H&M. En jammer dat Hema geen hele maten heeft (Zoals 50, ipv 50/56) voor de eerste periode. Maarrr verder zijn ze hier met veel plezier gedragen en gaat de volgende dat ook zeker doen! :)
     
  11. Lotteke1980

    Lotteke1980 Bekend lid

    23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    De roepers zijn echt het beste van de Hema! Vooral die elastische rompers. Gaan lang mee en blijven goed in de was. Rekken niet uit in vergelijking met andere merken waar nog weleens het bordje wijd wordt.
     
  12. Wollig

    Wollig Bekend lid

    25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Stretch rompers zijn inderdaad goed! Van de rompers in een pakje ben ik geen fan.

    Kleertjes veel gehad in de kleine maatjes, heel fijn ervaren. Blijven inderdaad mooi met wassen.
    Hier een smalle meid in wasbare luiers (dus een dikker kontje daardoor). Broekjes waren prima. Maar ik vond de shirts een vreemde pasvorm hebben, erg lang en hele lange mouwen. Dus alhoewel Hema inderdaad bekend staat als breed, en ik een smalle meid heb, vond ik de shirts met lange mouwen toch smal vallen.
     
  13. Mybrand2018

    Mybrand2018 Fanatiek lid

    22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Je hebt nu veel in de sale de rompers en ook vaak 2+1

    De rompers van Hema heb ik bij alle 4 me kids gehad en nu ook weer

    De stretch en de biologisch katoen

    De andere in een multipack vallen idd heel erg wijd

    Kleding ben ik niet zo fan van de hema soms wel wat baby kleding maar vind de pasvorm niet zo ideaal

    Ben meer van z8 h en m zara

    Nu heb ik al wat kleding besteld van le chic en monnalisa wat een fijne stofjes zijn het

    Of het mooi zit moeten we nog bekijken

    En wel in de sale want zijn best prijzig haha

    Prenataal heeft nu zo een pure lijn die is ook heel fijn stofje
     
  14. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Hier nog een Hema fan! Maat is prima en de stretch rompers gaan lang mee. Kleding voelt comfortabel aan en overleeft een hoop vlekken.

    Naast de Hema ligt een Zeeman, ook wel eens wat gekocht maar de maat viel altijd te klein uit (alleen handig als tussenmaatje) en materiaal is erg stug.
     
  15. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Stretch rompers ideaal! En de hemden en boxershorts nu ook al jaren ( zoon 6 jaar).
    Babykleding en kinderkleding helaas te wijd en te kort....
     
  16. Zwierezwaai

    Zwierezwaai Niet meer actief

    Wat gek. Ik heb allemaal dunne en de oudste 2 ook lange kinderen maar dat breed en kort herken ik niet zo.
    Hier ook graag Hema stretch rompers en babykleertjes.
    Voor de grote kinderen ondergoed, basics zoals legging en maillots en toch soms ook leuke jurkjes, rokjes en shirtjes
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.027
    17.040
    113
    Vrouw
    Hier hetzelfde probleem gehad!
    Rompers zaten opzich wel goed, maar veel kleding vond ik zo wijd vallen.
     

Deel Deze Pagina