Babykleding voor eind oktober,

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lottel, 22 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Hmm oke.. mijn neefje heeft ze altijd aan onder zijn shirtjes zonder problemen.. ga het maar gewoon uitproberen.

Lottel en Nina Sanders vinden dit leuk.
  2. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Mijn dochter is van januari. Toen ze net geboren was deden we wel rompertjes met lange mouwen onder een truitje maar afgelopen winter deed ik alleen ze alleen aan onder een t shirt met lange mouwen. Onder een dikke trui gewoon zonder mouwen. Het is ook een beetje afhankelijk van het kind, als ze het snel warm hebben dan gewoon zonder mouwen.

Lottel vindt dit leuk.
  3. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Hier zoontje van september. Ik had alleen rompers met korte mouwen liggen. Oeps....moest met lange mouwen bijkopen en heb in maat 50 tot 62 alleen met lange mouwen gebruikt. Maar wij hebben een vrij fris huis en mijn moeder heeft het bijvoorbeeld altijd koud bij ons terwijl man en ik het niet fijn vinden als de verwarming op 21 staat. Denk dat dat ook nog scheelt.
    Zou gewoon beide paar in huis halen en dan merk je snel genoeg wat bij jullie past en koop/bestel je bij.

Lottel vindt dit leuk.
  4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Mijn oudste is van oktober. Ik deed geen rompers met lange mouwen aan, wat een gepriegel en gedoe. In het begin liggen ze toch heel veel bij je, in een omslagdoek. Warm genoeg. In bed een kruikje en we hadden in het begin de slaapkamers ietsje warmer.
    Alleen als het echt koud was deed ik voor de nacht wel een romper met lange mouwen aan.

Lottel vindt dit leuk.
  5. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Beetje afhankelijk van je kindje.
    Bijv.:
    Onze zoon van oktober heeft nooit lange mouwen rompers aan gehad. Hij had het altijd zo warm
    Onze dochter van december had lange rompers aan met daarover nog een lang truitje. Was altijd koud.

Voor zekerheid zou ik dan zowel lang als korte in huis halen.

Lottel vindt dit leuk.
  6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind winterjassen niets voor baby's, ik doe altijd een borgvest.

Lottel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina