babykleding voor meisjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalie2012, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Let op geen capuchons , drukknoopjes op de rug en stugge stoffen zoals spijkerstof of linnen. Gewoon zacht en elastisch en dan vinden die kids het prima :)

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.826
    2.681
    113
    Je moet het denk ik eerder andersom zien, dat je baby overdag zijn/haar slaapkleren draagt. Net zoals jij waarschijnlijk in je laatste zwangerschapsweken overdag in je pyjama of joggingbroek loopt.

Inderdaad geen knoopjes op de rug, geen jurkjes met striklinten op de rug (die had ik dus, stom). De meeste merken hebben wel een newborn lijn, die is het fijnst voor de eerste weken. Je kunt voor de eerste weken overslagrompers en shirtjes kopen, dan hoeven de kleren niet over het hoofdje aan en uit. Maar dat is een keuze, sommigen zweren erbij en anderen vinden het niks. Mijn vriend snapte niet hoe ze werkten, dus hier was et geen succes hihi.

Een slaapzakje gebruik je meestal pas zodra je kindje zich onder de deken uitwoelt of er onder zakt. Vaak is dat met een maar of 2 tot 3. Met een lakentje en dekentje kun je een pasgeboren baby het fijnst instoppen, dat voelt veilig voor zo'n kleintje.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zara, V&D, Z8

Let op: geen rugsluitingen, zachte stoffen, geen capuchon.

Deel Deze Pagina