Hey allemaal, Wij willen als onze kleine is geboren een kraamfeest geven in de speeltuin hier in de stad. Alle drankjes worden dan geregeld, en alle hapjes mogen we zelf meenemen. We willen dan zelf wat schalen maken met kaas, worstjes, chips etc. Nu hebben we zelf dan natuurlijk geen tijd om rond te gaan... Dus wilden we ons buurmeisje van 13 vragen of ze dit leuk zou vinden, en dat ze dan een vriendinnetje mee mag nemen die mee kan helpen. Maar wat zou ik haar moeten geven aan geld per uur? Hoeveel zou redelijk zijn per meisje van 13 jaar oud? Het is op zaterdagmiddag. Ik hoor graag van jullie!
Uh... Ik zou denk ik een biosbon doen ofzo... Op die leeftijd is het toch hartstikke leuk om te helpen! Tenminste mijn buurmeisje zou daar helemaal warm voor lopen!
Wij houden gewoon een lopend buffet stuk makkelijker haha. Maar ik zou dr 20 euro geven voor de hele middag..
Ok bedankt voor jullie reacties, hier heb ik zeker wat aan! Ja scheelt veel geld als we de hapjes zelf kunnen regelen !! Hebben we alleen kosten vh drinken!
Ik vind 20 euro voor een paar uurtjes best veel. Zeker als je kijkt naar bijvoorbeeld het minimumloon, voor 16-jarigen is dit rond de 3 euro per uur... Maar goed, dat is natuurlijk even heel zwart/wit bekeken. Als je zelf graag 20 euro geeft is dit natuurlijk prima, leuk idee in ieder geval!
Wauw wat een leuk idee! Qua 'loon' zou ik indd 15-20 euro doen..(toen ik 13 was verdiende ik zon 10 tot 15 euro met avondje oppassen..) en dan gewoon geld kan ze zelf weten wat ze koopt.. ipv dat ze verplicht is om naar de bios te gaan .. máár das omdat ik dat zelf leuker zou vinden!