Misschien een beetje oppervlakkige vraag tussen al deze serieuze kwesties maar misschien krijg ik tips. Ik hou van goede kwaliteit babykleding. Het liefst zonder schreeuwerige tekst. Beetje klassiek/scandinavisch. Tot maat 68 was dat nog prima te doen maar vanaf 74 schijn je bij de grote jongens te horen en vind ik het moeilijk leuke kleding te vinden. Hij draagt nu veel van het merk play-up, phil en phae, gray label en house of jamie. Soms vind ik nog wat bij zara, hm of hema. Jullie nog tips voor leuke merken, webshops in deze stijl?
Hier hetzelfde maar dan met een meisje van inmiddels ruim 2. Ik vind de jongens kleding altijd leuker dan de meisjes. Voor dl slaag ik altijd wel bij Zara en Hema. De kwaliteit van de Hema vind ik trouwens erg goed. Kun je zelf overweg met een naaimachine? Mijn schoenmoeder wel en dat maakt dat ik veel dingen toch apart em anders dan anderen kan combineren.
Ik zou eens in de wolletjes zoeken. Disana, Selana, MaM, Engel, MamaOwl, prachtige merken, niks schreeuwerigs, heerlijk omhuld en stoer en klassiek, prachtig
1+ in the family is superfijn en past daar goed bij. Verder inderdaad nixnut, repose ams (maar kan zijn dat dat vanaf 2jr begint) en mingo. Oh en Rylee and cru. Zijn allemaal wel prijzig maar blijft superlang mooi. Dus ook 2e hands leuk om te kopen of door te verkopen. En kidscase, iets minder prijzig maar ook fijn.