Babykleertjes, bewaren of...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    hier is uiteindelijk toch nog een tweede jongen gekomen, dus het kwam goed uit dat ik alles bewaard heb ;)
    Nu na de 2e bewaar ik alleen de bijzondere kleertjes en de rest gaat in de kledingbak. Marktplaats vind ik teveel gedoe en een hoop ziet er al echt wel gebruikt uit.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik denk dat ik een deel van de minikleertjes bewaar en de rest wegdoe/geef. Ik ga geen kleertjea bewaren voor een evt. 2e, want als ik weer een jongetje krijg dan krijgt die ook een hele nieuwe uitzet. Lijkt me niet leuk dan van de 2e babyfoto's te hebben met allemaal dezelfee kleertjs.

3. Storm

Storm Niet meer actief

Hier gaat alles wat te klein is de deur uit. Broer, dochter van een collega, kliko. Ik heb1 jurkje van mijn dochter bewaart en van de jongens een T-shirtje met tekst. Verder gaat het gewoon weg.
    Van de jongens heb ik het eerst wel bewaart, maar later is allesnaar mijn zus gegaan.
    Ik krijg van haar de kleren van mijn nichtje. Klein nadeeltje, die is vrij dun en mijn dochter is nogal fors.

4. maxmees

maxmees Actief lid

20 jun 2014
    137
    0
    0
    maastricht
    Haha ik weet nog dat ik ze weg deed...een maand later kwam ik erachtervdat ik (ingepland) zwanger was! :) ik kon wel door de grond zakken, al helemaal toen ik hoorde dat het weer een jongen werd;)

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Na de oudste alles bewaard, gelukkig maar want uiteindelijk kregen we nog een jongetje.

Nu weten we dat het goed is en dat ons gezin compleet is. Collega verwacht een jongen dus die kan eerst kijken wat hij wel of niet wil. Daarna kijk ik of er nog iets bij zit wat echt heel mooi is, dat zullen we proberen te verkopen op mp, de rest gaat in de kleding bakken in de hoop dat een ander er nog iets aan heeft.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik had van mn dochter alles van het eerste jaar bewaard. Daarna ging veel naar haar nichtje die een half jaar jonger is en een maat kleiner draagt. Toen ben ik veel op de kinderkledingbeurs gaan aanbieden. Mn vriendin verwacht nu een meisje, die heeft de kleding voor 't eerste jaar uit mogen zoeken. Wat daar nog van over was, is naar de dochter van mn moeders vriendin gegaan, je weet wel, onverwachts zwanger en werkeloos enzo, dan kunnen ze 't doorgaans goed gebruiken, ook veel rompers, pyjama's maillots en andere dingen die veel geld kosten om aan te schaffen als basics.

Ik bewaar bepaalde pakjes en setjes waar ik veel waarde aan hecht. Ook bewaarde ik veel wat ik van een vriendin kreeg, die verwacht nu dus een meisje, en krijgt ze het straks allemaal weer terug.

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wil een tweede dus ik bewaar alles, anders zou ik het weggeven aan bekende of op marktplaats zetten.

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier alles weggegeven aan vriendin die ook een meisje heeft. Mocht bij ons de 2e ook een meid zijn komt het wel weer terug (aangevuld met wat zij bijgekocht heeft hihi)

9. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Ik geef het aan de voedselbank, hun verzamelen ook veel kleding in. Weet dan zeker dat het goed terecht komt.

10. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen een paar eerste pakjes bewaard. En de eerste schoentjes. Voor de rest gaat alles weg. Kledingcontainer, familie, vrienden of mp. Bewaren vind ik zinloos. Áls er al een tweede komt dan willen we graag weer opnieuw leuke kleertjes uitzoeken.
    En voor nu zijn vrienden er heel blij mee.

11. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Hier bewaren we het meeste (wat niet verwassen ofzo is). Voor de volgende als we die mogen krijgen, blijkt dat geen meid te zijn, zet ik de kleertjes op MP.

Deel Deze Pagina