Ik heb 'm van de week binnen gekregen en ik dacht bij mezelf. "Moet ik nou elke keer de stoel uit elkaar zetten als ik het kussentje wil wassen?" Jah dames; Hoe doen jullie dat? Of knoeien jullie (B)engels nooit?
idd mijn (b)engeltje knoeit nooit! Hij eet heel netjes! (hihi ) Nee hoor, als er 1tje kan knoeien, dan is het Tedje wel. maar idd ik haal ook de hele stoel uit elkaar. Meestal neem ik meteen de stoel na het eten helemaal af met een vochtig doekje. Ook de kussentjes, zo blijven ze nog een beetje netjes...
Nou, helemaal uit elkaar hoeft niet hoor. Gewoon aan een kant de schroeven iets los draaien, en dan het beugeltje losmaken, kussentje er deels afschuiven en het is eraf. Valt wel mee vind ik. En net wat Marjanne ook al zegt, direct na het eten afnemen met een vochtige doek. Het kussentje hoeft ook niet elke keer in de was. Wij hebben het kussentje er inmiddels wel afgehaald, onze dochter zit er nu zonder in. gr. en suc6 wup
ik heb het kussentje niet vast gemaakt. blijft best goed zitten (maar heb m nog niet hoeven wassen....)
Leertje van het stoeltje niet door het hoesje heen halen, dan haal je hem er zo af, en blijft prima zitten. Groetjes
Dat heb ik ook....omdat ik de stoel te snel in elkaar had gezet, en niet had gezien dat het leertje door het kussentje heen moest
thanks dames! Die van ons zal binnenkort ook gewassen moeten worden. Dat eten van die kleine: Ik had het al over een cabine die je er omheen kan zetten en dan buiten met de tuinslang schoon kan spoelen