Ik mik ook gewoon alles in de droger. Ook met dingen waarop staat dat het niet zou mogen. Is gemakzucht, maar het blijft ook allemaal lekker zacht vind ik.
Ik gooi ook alles in de droger hoor, ben echt te lui om alles op te gaan hangen. Klopt dat het er eerder versleten uit gaat zien, maar ja, ze zijn toch overal zo uitgegroeid... Dus ja...
ik ben nu druk bezig met wassen enzo, en hang ook alles op! ( tis ook heerlijk weer ervoor natuurlijk) 8) maar vraag me af..wassen jullie met speciale wasmiddelen? en gebruiken jullie ook wasverzachter? groetjes emmie
Wasverzachter wordt wél echt afgeraden hoor ik overal. Daarom gooi ik het dus in de droger, blijft het lekker zacht.
Hier nog een die beddengoed, washandjes, handdoeken etc. wel in de droger gooit (als het buiten slecht weer is tenminste). Maar de shirtjes, broekjes etc. echt niet. Gewoon op het waslijntje buiten of aan de deur! Doe ik van ons ook niet dus van mijn schatje ook niet!
Ik heb alle nieuwe spulletjes eerst in koud water gewassen. Dan valt de krimp later mee en de kleuren blijven veel mooier. (geloofde het eerst niet maar heb twee identieke doeken verschillend gewassen en zie dus echt kleurverschil). Verder gewoon op het label letten. Heel veel dingen heb ik op het zachte droogprogramma gedaan. Een deel opgehangen.
Hier gaat alles in de droger, op het gewone programma. Onze droger heeft wel een "rompertjes programma" (staat letterlijk zo in de handleiding) maar daarmee blijft het toch een beetje te vochtig naar mijn smaak.
Ik doe de rompertjes, hydrofielluiers, lakentjes, slaapzakjes, slabbers en monddoekjes, sokjes e.d wel in de droger. Maar de echte kleertjes niet meer. De kwaliteit gaat er echt sneller door achteruit en het krimpt te snel. En ze groeien al zo snel uit de kleinere maten Groetjes Inge
hier hangt het droogrek helemaal vol met minikleertjes. Niet omdat het niet gedroogd mag worden maar meer omdat ik mijn eigen kleren ook niet in de droger doe. Alleen handdoeken, beddegoed, ondergoed en sokken verdwijnen hier in de droger.
Mik bijna alles in de droger. Het krimpt dan wel 1x, maar dan moet je gewoon n maatje groter kopen. Kleding van mijn oudste zoon gaat nooit in de droger, die's 2 mtr, maatje groter kopen kan dus niet, en als dat krimpt heb ik een probleem.
Mijn zoontje is nu 2,5 maar ik doe nog steeds geen kleren van hem in de droger. Eigenlijk van ons zelf ook niks..alleen de t-shirts. Verder gebruik ik de droger alleen maar voor handdoeken, theedoeken, beddengoed, ondergoed, sokken enz...