babykleertjes HM

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sjulie, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik heb ook wel dingen van h&m en die zijn prima... doet qua kwaliteit niet onder voor de meeste merkkleding.

Valt wel wat groot mbt broekjes

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heb een paar H&M shirtjes gekregen. Moet zeggen dat ik de kwaliteit heel wisselend vind. Een shirtje was heel duidelijk verkeerd geknipt, was helemaal scheef en het ene armsgat was veel groter dan de ander.
    Heb er ook een spijkerbroekje van en die heeft Jesse echt veel gedragen.

3. FEE88

FEE88 Niet meer actief

I(L)H&M voor babykleertjes, vindt ze zo schattig!! En je hebt leuke setjes waar dan ook sokjes, mutsjes en knuffeltjes van zijn :). Erg handig ook de wikkelrompertjes (noem je dat zo?) die hoef je niet over het hoofdje aan te trekken :)

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oh ja, wat hierboven ergens geschreven wordt over de HEMA kleertjes in kleine maatjes.
    ik had dat dus met de Hema rompers in maat 50/56.
    Die zijn zoooooo wijd. Hele rare vorm. Nu ik de rompers van mijn meisje terugzie, ziet het er vreemd uit haha. Kort, maar heel wijd.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ons dochtertje was 50 cm bij de geboorte.
    Ik vindt vooral de rompertjes (maat 50) SUPER van de h&m.
    Deze zijn precies goed, dus geen lange mouwtjes oprollen.

Ik vindt de rompertjes (maat 50/56) van de Hema erg groot vallen, de mouwen moeten flink opgerold worden. en ook in de lengte is het nog vrij ruim. Ook de broekjes vallen groot en zijn wijd van boven dus zakt van haar kontje af.

De rompertjes van de V&D (50/56) zitten ook vrij goed van het merk Frendz.

Kleding van de H&M heb ik altijd pas vanaf maat 62 gekocht en dat kan ze nog niet aan.

Wat ik zelf erg fijne kleding vindt is van het merk noppies dat zit precies goed, geen gedoe met mouwtjes en broekjes oprollen. Ze draagt van dit merk maatje 56 sinds ze geboren is en nu nog steeds.

Name It en LIEF vallen ook erg groot.

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hier veel van H&M en het bevalt super!
    Prima kwaliteit en leuke kleding.
    Koop eigenlijk alleen maar daar en bij de HEMA, dat zijn ook goede kleertjes.

Deel Deze Pagina