hoi dames, ff een vraagje: gaan jullie babykleertjes in de droger? weet niet of ik het wel of niet moet doen (ivm krimpen) onze kleding gaat namelijk niet allemaal in de droger groetjes Jnice
Nee ik doe de kleertjes van mijn meisje niet in de droger , ben bang dat het krimt en het word er meestal ook niet mooier van .
Hier gaat niet alles, maar wel veel de droger in. Het krimpen is te verwaarlozen vind ik. En ik kan niet zeggen dat de kleding minder mooi wordt.
Hier eigenlijk alleen de fluwele- en rib-stofjes. Met maar een paar tegelijk en op lage temperatuur omdat ik bang ben dat het krimpt anders, maar ze worden zoveel zachter en mooier als wanneer ze op de lijn drogen en gestreken worden. Soms als ik lui ben stop ik wel wat meer kleertjes in de droger omdat ze dan niet meer gesreken hoeven worden.
Nee niet in de droger, kleding wordt daar echt lelijk van, niet meteen, maar op den duur wel. Na elke droogbeurt haal je toch die stof uit de filter, komt allemaal van de kleding af. En ik vind ook dat bij bepaalde (goedkope) merken de vorm er snel uit gaat als je het in de droger doet.
Hier gaat alles in de droger en er is nog nooit iets gekrompen en dat het lelijk wordt ook geen last van (ja misschien als je het 50 keer in de droger stopt maar na 20 wasbeurten is ze er uit gegroeid dus zover komt het niet ).
Ik doe ook (bijna) alles in de droger. Wel doe ik alle kleertjes binnenstebuiten, zodat de buitenkant niet lelijk wordt. En zoals er al gezegt wordt, krimpen is te verwaarlozen (op lage tempratuur) en ze worden pas lelijk bij 50x wassen, maar na 20x is hij er al uit dus...
nee alleen het beddengoed en de hydrofieluiers enzo. ik doe mijn eigen kleding er ook nooit in vanwege het krimpen en dat geldt denk ik ook voor die miniekleertjes.
Bij mij gaan ze gewoon de droger in. Krimpen is te verwaarlozen en tegen de tijd dat ze lelijk zouden worden, zijn ze er toch al weer uit gegroeid. En bij de hoeveelheden was die de kleine met zich mee neemt, vind ik het wel zo handig als het snel droog is.
Wat in de droger mag doe ik erin, maar sommige dingen mogen niet in de droger helaas. En net wat Angelie zegt met de tijd dat de kleertjes lelijk worden van het wassen/drogen zijn ze er wel uitgegroeid. Gr vruchtje
Wij hadden geen droger totdat onze zoon geboren was. Alles van hem gaat in de droger. Tot nu toe niets gekrompen. Je ziet wel dat de kleertjes wat sneller pulletjes krijgen.
Alles gaat hier lekker in de droger! Het krimpt misschien wel ietsjes maar nooit dat het me opgevallen is. Daarbij groeien ze er zo ontzettend snel uit dat het de kans niet krijgt om lelijk te worden. Ik doe onze eigen kleren ook bijna allemaal in de droger of het moet echt niet mogen en perfect! De babykleertjes komen er heerlijk zacht uit en je hoeft bijna niets te strijken. Als je t meteen uit de droger haalt is het kreukloos, kortom perfect!
Ook hier gaat alles in de droger...........krijg er anders niet tegenop gedroogd met het verbruik van meneer!