Mega dure stoel maar wel heel tof: de bloom fresco. Ze kunnen er al vanaf heel klein in en groeit mee tot 36 kilo. Super ding maar wel een rib uit je lijf....
Wij hebben de kinderstoel waar mijn man ooit lang lang lang geleden in zat! Toen nog zonder tuigje en zitverkleiner. Nu gaat mijn vader hem zo 'pimpen' dat ie wat veiliger wordt. Maar goed, voorlopig zijn wij nog niet toe aan een kinderstoel, dus eigenlijk heb je niks aan mijn reactie Groetjes Annelies.
Wij hebben de chicco polly, daar kunnen ze al vrij snel in zitten. De rugleuning kun je nl vertellen en de hoogte van de stoel is ook verstelbaar. Er zit een stoelverkleiner in en hij is plat in te klappen... Wij vinden hem in ieder geval ideaal....
Wij hebben de PrimaPapa stoelen van Peg Perego. En ze bevallen super! Maar ik kende deze stoel al, vandaar dat wij er twee besteld hebben toen ik zwanger was. Je kan hem hoger en lager zetten (wel handig omdat ik soms op de bank zat en de kleintjes bij me zette om te laten eten) en je kan de rugleuning achterover doen, zo is ie al te gebruiken als kindjes nog niet echt zelfstandig kunnen zitten, dus al voor dat je met de bijvoeding begint zegmaar ! Toevallig een paar weken geleden voor iemand een foto van gemaakt ->
Ik wil graag een Stokke.. of in ieder geval dat type maar dan wellicht niet dat merk... Dat merk zelf is nl. wel heel duur.... Maar het voordeel van deze stoel is dat ie meegroeit... Zelfs een volwassene kan er nog op zitten...
Wij gaan denk ik ook voor een 'Stokke'. Maar wat een markt zeg! En dan moet er weer een kussentje bij, een tuigje, een inzet en ga zo maar door...
Had er eerst 1 van het kruidvat(Bambino) Vond het een vreselijk ding en Justin zat er helemaal niet lekker in. Heb er nu 1 te leen van mijn zusje een chicco(rugleuning kan naar achter) Dit vind ik echt een fijne kinderstoel!
hier ook een Bloom fresco, inderdaad een rib uit ons lijf maar de beste aanschaf ooit! Beeb wil alles meemaken en deze kinderstoel maakt dat mogelijk!
Wij hebben de Ikea kinderstoel, 15 euro voor stoel+blad. Bevalt echt prima! Mijn ouders hebben een redelijk ouderwetse stoel waar je een stoel en een tafeltje van kunt maken, maar hier zit ze helemaaaaaal niet graag in.
Hier ook de ikea stoel, en hoewel mijn man hem erg lelijk vond , vinden we hem nu toch allebei wel erg fijn en praktisch! Mijn ouders en schoonouders hebben er beiden ook 1 staan...
Ja ! Maar de ene stond bij baby&dreumes, maar is nu naar hier verplaatst ! Omdat ie natuurlijk hier hoort !
Wij hebben een Kid-hit van Geuther (beetje het tripp-trapp idee). Ik vind het echt een superfijne stoel en Milan zit er ook erg goed in.