Hee meiden, Ik wil straks op de tweelingkamer de namen op de muur plakken in de vorm van houten letters. Wie weet een leuk adresje of heeft iemand misschien ervaring met de letters van Caroly? (www.caroly.nl) Zij hebben namelijk houten MDF letters met gekleurde motiefjes. Ziet er erg leuk uit. Hoor het graag. Gr. Dolfijn
misschien is dit ook iets... daar heb ik ze besteld. Ook allerlei motieven mogelijk en een stuk goedkoper. die met die ruitjes en stippels is van mij (foto op de website) http://sites.google.com/site/arteperro1 ... lemijnkado
Er is eerder een topic geweest met als naam "ik wil mijn houten letters pimpen" Daar werd ook een leuke website genoemd met mooie letters.
Ik heb de letters van Caroly, maar dan de gewone letters zonder kleurtjes ofzo. Mijn moeder heeft ze vervolgens gepimpt, ze zijn heel gaaf geworden! Vind het "lettertype" van deze letters heel gaaf.
Er was idd al eens eerder een soortgelijk onderwerp geopend. Toen werd er een hele leuke link genoemd. Helaas ben ik deze kwijt. Ze hadden zelfs zilver metalic gekleurde letters. En ze waren helemaal niet duur. Die vond ik zo leuk...... weet iemand nog welke link dat was?