Doen jullie de babykleertjes in de droger, of hangen jullie het op? Ik moet nog steeds alle kleertjes wassen...maar weet eigenlijk niet of het wel in de droger kan?! Ben bang dat straks alle kleertjes gekrompen zijn..Haha.
Ik ben net begonnen met wassen, maar doe de kleertjes niet in de droger. Doe ik trouwens normaal gesproken met onze kleding de eerste twee/drie wasbeurten ook niet.
ik doe het wel, blijft het zachter van. Doe het niet 'kastdroog' maar 'strijkdroog'. moet daarna dus nog wel even op rek hangen.
ik heb alle kleertjes de eerste wasbeurt opgehangen, maar nu gaan ze gewoon altijd in de droger eigenlijk..
Alles van de H&M kan in de droger, maar het blijft dan minder lang mooi. Ik moet de droger wel gebruiken aangezien ik geen tuin of balkon heb waar ik de boel kan ophangen. Klein huis en geen extra was ruimte
Rompertjes, sokjes en pyjama's doe ik wel in de droger. Truitjes en broekjes niet, want die krimpen of beginnen de lubberen.
Bij mij gaat van babykleding alles standaard in de droger! Blijft het lekker zacht maar wel op halve warmte... Maar dat doe ik eigenlijk met al mn kleren!
H&M en hema kleertjes en verder alle merkkleding kan prima in de droger. de goedkopere spulletjes van bv. zeeman of wibra krimpen behoorlijk in de droger. die zou ik dus ophangen.
Ik doe maar weinig kleren in de droger. Zowel van mezelf als van de kinderen (op sokken enzo na). Vind het er sneller minder mooi door worden. Alleen lelijke kleertjes die ik heb gekregen en waarvan het me niet uitmaakt of ze helemaal krimpen of nog lelijker worden. Gebruik die toch alleen als reservesetje op het kdv of mee onderweg.
Ik doe de kleertjes de eerste keer niet in de droger. Daarna denk ik wel. Al ligt het eraan wat het is: een gebreide trui ofzo, zal ik zeker niet in de droger doen. Maar het meeste moet er maar tegen kunnen.
Hier altijd alles vanaf de eerste wasbeurt in de droger gedaan, nog nooit last gehad dat er iets gekrompen was. Alleen hebben we nu tegenwoorig wat truitjes met glitter opdruk dat niet tegen de droger kan (dan is het weg glitters, heb ik een keer gehad ) dus die worden tegenwoordig opgehangen.
ik doe alles op het droogrek...blijft de geur er beter inzitten...en vind niet dat de kleertje minder zacht zijn hoor...gebruik Lenor wasverzachter echt heerlijk
Ik hang alles op wat betreft de babykleding het slijt toch veel sneller in de droger. Vriendin van mij doet ook allemaal kleertjes in de droger nou vind het nu al pillig worden en ze had ook al kleding wat gekrompen was nou zonde voor het geld.
Ik doe alles in de droger. Het zal er vast wel sneller van slijten, maar ze kunnen de kans krijgen om lelijk te worden is je kindje er toch al uit gegroeid.
Hier tijdens het verlof alle kleding opgehangen, maar nu ze er is, toch bijna alles in de droger, want met een spugertje blijf je wassen.
De eerste keer heb ik alles opgehangen, nu gaat alles de droger in op temperatuur laag.. Er is nog niet echt iets gekrompen..