Babykleertjes in droger?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vlinderr, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Doen jullie de babykleertjes in de droger, of hangen jullie het op?
    Ik moet nog steeds alle kleertjes wassen...maar weet eigenlijk niet of het wel in de droger kan?! ;) Ben bang dat straks alle kleertjes gekrompen zijn..Haha.

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik ben net begonnen met wassen, maar doe de kleertjes niet in de droger. Doe ik trouwens normaal gesproken met onze kleding de eerste twee/drie wasbeurten ook niet.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe het wel, blijft het zachter van. Doe het niet 'kastdroog' maar 'strijkdroog'. moet daarna dus nog wel even op rek hangen.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier heb ik altijd alles opgehangen, ik was ook veel te bang dat de boel zou krimpen o.i.d.

5. macaaney

macaaney Lid

6 feb 2010
    93
    0
    0
    NoordBrabant
    ik heb alle kleertjes de eerste wasbeurt opgehangen, maar nu gaan ze gewoon altijd in de droger eigenlijk..

6. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Alles van de H&M kan in de droger, maar het blijft dan minder lang mooi. Ik moet de droger wel gebruiken aangezien ik geen tuin of balkon heb waar ik de boel kan ophangen. Klein huis en geen extra was ruimte ;)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Strijkdroog zou idd ook een optie zijn....hoeft het niet zo lang te drogen.

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ligt er net aan. Als ik een droger vol krijg dan gaat het mee in de droger en anders hang ik het op.

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Rompertjes, sokjes en pyjama's doe ik wel in de droger. Truitjes en broekjes niet, want die krimpen of beginnen de lubberen.

10. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Bij mij gaat van babykleding alles standaard in de droger! Blijft het lekker zacht maar wel op halve warmte... Maar dat doe ik eigenlijk met al mn kleren!

11. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    H&M en hema kleertjes en verder alle merkkleding kan prima in de droger.

de goedkopere spulletjes van bv. zeeman of wibra krimpen behoorlijk in de droger. die zou ik dus ophangen.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik doe maar weinig kleren in de droger. Zowel van mezelf als van de kinderen (op sokken enzo na). Vind het er sneller minder mooi door worden. Alleen lelijke kleertjes die ik heb gekregen en waarvan het me niet uitmaakt of ze helemaal krimpen of nog lelijker worden. Gebruik die toch alleen als reservesetje op het kdv of mee onderweg.

13. misa

misa Niet meer actief

Ik doe de kleertjes de eerste keer niet in de droger. Daarna denk ik wel. Al ligt het eraan wat het is: een gebreide trui ofzo, zal ik zeker niet in de droger doen. Maar het meeste moet er maar tegen kunnen. :)

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier altijd alles vanaf de eerste wasbeurt in de droger gedaan, nog nooit last gehad dat er iets gekrompen was.

Alleen hebben we nu tegenwoorig wat truitjes met glitter opdruk dat niet tegen de droger kan (dan is het weg glitters, heb ik een keer gehad :)) dus die worden tegenwoordig opgehangen.

15. fafje

fafje Niet meer actief

ik doe alles op het droogrek...blijft de geur er beter inzitten...en vind niet dat de kleertje minder zacht zijn hoor...gebruik Lenor wasverzachter echt heerlijk

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik hang alles op wat betreft de babykleding het slijt toch veel sneller in de droger.
    Vriendin van mij doet ook allemaal kleertjes in de droger nou vind het nu al pillig worden en ze had ook al kleding wat gekrompen was nou zonde voor het geld.

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik doe alles in de droger. Het zal er vast wel sneller van slijten, maar ze kunnen de kans krijgen om lelijk te worden is je kindje er toch al uit gegroeid.

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier tijdens het verlof alle kleding opgehangen, maar nu ze er is, toch bijna alles in de droger, want met een spugertje blijf je wassen.

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    De eerste keer heb ik alles opgehangen, nu gaat alles de droger in op temperatuur laag.. Er is nog niet echt iets gekrompen..

20. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier gaat niks de droger in (alleen ondergoed en dus ook de rompers), vind ik zonde van kleding.

Deel Deze Pagina