Ik heb zo'n wasmachine die sokjes opeet (ahum) maar ik zie regelmatig adertenties voorbij komen van die combisokjes die je dus op kleur kunt combineren maar net als ik er echt naar op zoek wil weet ik niet meer hoe ze heten.. Kent iemand ze en weet je of ze blijven zitten?
ik weet wat je bedoelt maar heb geen idee of ze blijven zitten. ik zou gewoon waszakjes gebruiken, denk niet dat je er tegen wasmachine.
Ik weet wat je bedoelt. Jij bedoelt dat als je een sokje kwijt bent je deze makkelijk kan combineren met een sokje van een andere set. Volgens mij hadden die sokjes uit de advertentie streepjes. Ik denk dat ik het gelezen heb in de wij jonge ouders, maar tot zover heb ik deze site voor je gevonden: UR Products - united oddsocks stock uitverkoop
@Daan: ja die bedoelde ik ..... Vind echter alleen de roze leuk, rest vind ik toch te verschillend vrees ik... Misschien toch maar aan de waszak dan
meerdere dezelfde sokken kopen, valt het ook niet op als je er eentje even kwijt bent of definitief is verdwenen Ook handig als er in een een gat zit en de ander nog wel goed is
Hahaha, lijkt me sowieso niet zo goed voor je machine als je geregeld sokjes kwijt raakt Hier gaan de kleine sokjes net als BH's altijd in een zakje. Ben al eens een beugel verloren en dat kostte veel geld aan de reparatie dus hier gaan ze d'r niet meer los in
Hahaha, sorry, ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb ook zo'n wasmachine. Misschien zo'n wasnetje voor lingerie gebruiken inderdaad. Dan blijven ze in ieder geval allemaal bij elkaar.