k heb een leuke set met baby meisjes kleding te koop in maatje 80. Alles is in zeer goede staat en weinig gedragen, aangezien ze (te) veel kleertjes heeft. Ook ben ik erg zuinig op de kleertjes en was ik alles op kleur en op fijne was. Alles is werkelijk als nieuw of zelfs nog nieuw In het pakket zitten o.a.: diverse shirtjes met lange mouwen van Benetton en Obaibi, een leuke bodywarmer, 3 (dezelfde) bloesjesvan Benetton in het roze blauw en wit. (ideaal voor zo of voor ergens onder) Jurkje van Noppies (NIEUW) Vestje van S&D Le Chique (NIEUW) Schattig bloesje van de Hema met roezeltjes 2 rokjes van de Hema en Lief Schattig roze geruit bloesje van Lief (NIEUW) Licht roze vestje van de H&M Leuk jurkje van Claessens (nieuw) Ik heb ook nog ontzettend veel meisjeskleding in maat 56 t/m 86, kan helaas niet van alle kleertjes foto's maken. Mocht je vlakbij Eindhoven wonen, ben je welkom om alle kleertjes te komen bekijken en zelf een pakketje te maken..
Aangezien alles nog vrij nieuw is, lijkt me 40 euro een mooie prijs. Op marktplaats vraag ik 50.. Heb ook nog een set in maatje 80-86.. Voor samen vraag ik 75 euro Marktplaats.nl > Mooie kleertjes voor een meisje in maat 86 Gymp, Zara, Lief - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marieke