Meisjeskleding, nike schoentjes & creme pakje

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door joyo, 15 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
  2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Jeb nog ff verder zitten zoeken op de zolder en kwam er nog twee flinke dozen tegen.

Doos 1:In een doos zitten voornamelijk voorjaars/zomerkleertjes met de maten 74-80-86. Als je wil weten wat er in de doos zit dan stuur ff een pbtje. Kan niet van alle kleding stukken foto's maken. Want het is een behoorlijke doos. Ongeveer 65 stuks kleding. Varierend van broekjes, jurkjes, truitjes, t- hsirts, pyjama's en shortama's, korte broeken en drie kwart broeken.

Doos 2:En we hebben ook nog een doos met kleding in de maat 62-68-74. Dit is ook weer een behoorlijke doos. Dus wil je de excate inhoud weten dan stuur ff een pbtje( vermeld er ff bij om welke doos het gaat. Ook dit is van alles wat broeken, truitjes, zomersetjes, vestjes, rokje en jurkjes enz. enz.

Dus wil je meer weten over deze dozen of ben je geintresseerd in een van de dozen. Stuur mij dan ff een pbtje en dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

3. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Een paar nike schoentjes. Onze dochter heeft ze nooit aangehad.
    Dus zien er nog perfect uit. Het gaat om maat 18,5. Als je foto wil stuur ff een pbtje en dan stuur ik je die foto.

Eventuele verzendkosten zijn voor de koper.

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Bij de geboorte van onze dochter hebben we een mooie creme kleurig pakje gekregen echt voor een meisje. Alleen heeft ze het nooit gedragen. Dus het is echt nog nieuw. Ook hiervoor geldt. Wil je een foto's dat kan geen probleem stuur me dan ff een pbtje en dan stuur ik je de foto.

De eventuele verzendkosten zijn wel voor de koper.

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Via deze weg toch maar ff snel een foto geplaatst kijkt toch wat makkelijker

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    toch nog maar ff een foto geplaatst kijkt makkelijker

Deel Deze Pagina