Babykleertjes met drakenkoppen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn22, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    Ja bedankt he, Valhalla :p Nu wil ze vast weer van alles hebben :D Dank je :p

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  3. valhalla

valhalla Niet meer actief

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hier nu al vanalles op geschreven ik heb zoete dingen gekregen van mijn schoon familie nou dat krijgt de beebs aan als we daar heen gaan ik heb hier een aantal skulls in huis staan en die draag ik ook

5. Sijke

Sijke Bekend lid

nou, mij maak je er niet blij mee, maar ieder zijn ding.
    Sjudith; denk je aan de oordopjes voor je beeb?

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Op een festival bedoel je? Natuurlijk neem ik die mee :)
    Lijkt me logisch ;)

7. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Tjah ik hou er dus ook helemáál niet van. Vind dat een baby best mag uitzien als een baby. Dat betekent helemaal niet dat er meteen Nijntjes of Winnies aan te pas hoeven te komen hoor. Maar ja, ieder zijn smaak. Op zich kan ik me wel voorstellen dat metalliefhebbers hun baby's dat wel aantrekken, past gewoon bij hun stijl. En zo heeft ieder zijn eigen stijl gelukkig.

8. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    :) :) Nou, ik vind het wel hele lieve doodskoppen op die babyshirtjes hoor!

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hihi wat een geinige discussie.. Heb zelf een heel wisselende kledingstijl (soms hardroze, soms wat stoerder en soms juist weer heel netjes). Hangt net van mn dag af (en tegenwoordig ook of ik er nog in pas helaas.... ;-( ) Ik geloof dat ik onze zoon ook op die manier kleed. Maar hij heeft niet heel veel pastel kleurtjes en lichtblauw enzo. Ik ben meer van de knal-oranje of groen ofzo, liefst met geinige teksten of een leuk printje (niet al te belachelijk groot). Disney dingen hoeven van mij ook niet zo.. heb wel wat gekregen aan rompers enzo en die krijgt ie wel aan, maar het zijn niet mijn favo's...

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Wij hebben ook echt wel wat snoezige dingen hoor! Maar die doodshoofdjes die zien er naar mijn idee erg snoezig uit :)
    Zelfs mijn oma vind ze leuk en die is echt geen metal-fan :)

11. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Het is wel eens wat anders dan de (sorrie voor degenen die er wel van houden) afgezaagde shirtjes in felle kleuren met de welbekende teksten zoals "stoer", "lief" etc. waar half beeb-Nederland mee loopt....

12. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Waar maken mensen zich druk over over kleding die ze zelf niet gaan kopen .Een baby maakt het zelf niet uit denk ik in welk kledingstuk hij of zij loopt .
    Tis toch leuk dat er variatie is .

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Doe mij ook maar nijntje.

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha en ik maar denken aan het onschuldige draakje van er was eens ......
    vind de sites er erg leuk uit zien ...........
    volgens mij loopt het ook als een trein want in de meeste babywinkels hebben ze wel de lijn met het doodshoofdje te koop(ik weet effe niet meer hoet het heet) volgens mij dat spul van bon jovi ....is ook errug leuk .....zelf zou ik het niet zo snel kopen ......maar het is wel een uitstekend middel om oma te shockeren ....ik ga dus even neuzen ....

15. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Iedereen mag het zelf weten, maar ik vind baby-kleding met doodskoppen wel wat te ver gaan. Vind het lelijk.
    En mij maakt het helemaal niet uit of een baby kleding aan heeft van 13-in-een-dozijn. Ze hoeven niet perse heel opvallen gekleed. Dat gaat op school vanzelf gebeuren, dat kleding een heel issue wordt. Raar gedoe vind ik het.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik vind het idd niet leuk als mijn kindje dezelfde kleertjes aan heeft als al de ander kindjes van het kdv ;)

En ik weet niet of iemand van jullie die tegen de doodshoofdjes is, ook daadwerkelijk goed gekeken heeft bij H&M? Wat ze zijn absoluut niet shockerend!

En is een shirtje van Metallica ook shockerend? Staat alleen op...My first Metallica shirt....?

17. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ff een vraagje waar kan je zo`n klein metallica shirtje kopen .Lijk me leuk staan .
    En dan vooral een met veel doodshoofden erop ahahahhahahahahahah !

18. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ons dochtertje had pre-matuurkleertjes met schattige, kleine vrolijke paarse draakjes er op met de tekst "er was eens". Dus, Sybje, die zijn er inderdaad. Dus toen ik de titel van dit topic las dacht ik dat het over die kleertjes ging en was verbaasd te lezen dat mensen dat erg vonden. Maar doodskoppen is wel heel wat anders, ja :D
    Ik weet niet waar mijn man ze had gekocht, wij lagen nog in het ziekenhuis en hadden er niet op gerekend dat ze zooooo klein zou zijn (37,5 weken en maatje 44 slobberde om haar heen).

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik heb de helft niet gelezen hoor, maar ik vind het gewoon lelijk, hetzelfde geldt voor legerprintjes en die Winnie de Pooh dingen komen me ook de neus uit. Ik zeg er ook altijd bij als iemand wat wil kopen, alles is best, maar geen Disneyfiguren erop. Maar ik lig er echt niet wakker van als mensen doodshoofden ofzo op hun kleren hebben of bij hun baby, vind het alleen zelf niet mooi, maar smaken verschillen.

Deel Deze Pagina