Wie heeft ervaring met de aerosleep voor in de autostoel? Ik kan ook een zomerhoes halen maar is dit niet beter? Gr, Diana
goeie vraag! dat zou ik ook wel willen weten. heb eens gehoord dat ze door de aerosleep te snel kunnen afkoelen maar of dat echt zo is, weet ik niet. ik ben ook aan het twijfelen welke van de 2, een goed passende zomerhoesis toch ook weer 25 euro en dan zie je niet eens je mooie kleur maxicosi (heb 2 universele zomerhoezen geprobeerd maar vind dat echt een pasvorm van niks)
Ow nou goed dat je dat zegt.. want ik zou dan een universele halen! Doen we dus niet... Iemand die ervaringen heeft?
ik heb die van ISImini geprobeerd (die is 18 euro ofzo) en eigen merk prenatal, beide vond ik het totaal niet zitten. originele van maxicosi is volgens mij het goedkoopste bij babymax.nl te koop in hun webwinkel (nu 25 euro en de verzendkosten gratis!) bij veel babyzaken kosten ze 29,95 of zelfs 32,95!
Hier een earosleep, ben er erg tevreden over. Heb wel een 2+ gekocht voor een 1+ stoeltje, ik heb een Kiddy Infinity Pro en daar past hij perfect in, dus niet alleen in stoelen van maxicosy.
Ok, want wij gaan een Romer King Ts kopen.. daar zou zo'n aerosleep wel in moeten passen neem ik aan?!