Strijken jullie écht alles of helemaal niet? Ik zelf strijk eigelijk alles behalve de badcapes en hydrofiele doeken. Rompertjes, kleertjes, blousjes, doekjes etc. strijk ik allemaal En jullie?
ik stijk niets. ook niets voor mij zelf. en als ik wat aan wil (blouse ofzo) strijk ik dit als ik ze aan trek trek. ik heb een bloed hekel aan strijken. ik hang alles zo nat mogelijk op en dan word het ook zo goed als kreurloos
Strijk je echt alle hydrofiel luiers ?? Wauw... Ik strijk de dingen die er anders slordig uit zouden zien, als ik het niet zou doen. Maar bij kleine spijkerbroekjes is dat niet echt nodig bijvoorbeeld. Badjasjes idd ook niet, zie toch geen verschil voor en na het strijken. Pyjama's ook niet trouwens... verkreukt toch weer meteen. Rompertjes niet, zit toch onder de kleding.
Ik strijk ook weinig. Eigenlijk alleen de overhemden van mijn man. En hier en daar een nette blouse van mezelf of mijn jochie. Maar verder niks. Als je het goed ophangt, en vervolgens netjes opvouwt zitten er echt weinig kreukels in.. Hydrofielen kun je beter ook niet strijken, dan nemen ze minder vocht op..
Ben ik de enige die alles strijkt haha. Ik hang me was ook op de waslijn netjes maar word er echt niet kreukvrij van. Vooral die baby truitjes/bloesje en broekjes kreuken zo snel, vind het niet echt netjes eruit zien dan als die het aanheeft.
Ik strijk alles, behalve de badcapes/handdoeken en sokjes. Héél soms sla ik de pyjamaatjes of rompertjes over, mits ze netjes opgedroogd zijn. Maar ik erger me er aan als ik ze hem aantrek als ik ze niet gestreken heb, dus meestal doe ik het wel. Ik ben écht heel erg. Voor mezelf kijk ik niet zo nauw, maar voor m'n zoontje strijk ik alles. Het is zelfs zó erg dat ik de groene en witte hydrofieldoeken en washandjes om en om neerleg (gestreken (ja óók de washandjes)) en dan precies de randjes op elkaar. Gevouwen doeken worden ook zo gevouwen dat er geen randjes uitsteken en ze precies op elkaar passen. We hebben twee verschillende maten hydrofielwashandjes (ik erger me daar blauw aan) en de grote gaan onderop en de kleine boven (rekening gehouden met de kleur, want ze moeten wel om en om groen wit groen wit groen wit, en als het dan niet uitkomt (1 witte teveel, dan draai ik de stapel om als er onderop een groene lag, dan kan de witte er weer bovenop ). Verder ben ik heel makkelijk, maar wat betreft de was ben ik echt een neuroot. Vreselijk, ik erger me aan mezelf. Overigens hebben wij boven op de overloop drie wasmanden naast elkaar met daarboven een waslijntje met 3 rompertjes. Daarop staat 'Zwart' 'bont' 'wit'. Ik heb ook verschillende kleuren hangertjes voor de kleertjes van mijn zoontje en laatst wilden we een blauw shirtje voor hem kopen, en toen zei ik: 'Nee dat kan niet, want de blauwe hangertjes zijn allemaal al vol.' Mijn man heeft me toen heel hard uitgelachen en toch dat blauwe shirtje gekocht. Nou ja zo erg ben ik dus (ik heb geen enge ziekte ofzo, de was is gewoon heilig)
Haha wat grappig om dit te lezen. Ik strijk ook alles, ik houd van netjes en vind het zo slordig om in de kast allemaal gekreukte bloesjes en broekjes etc. te zien, en zo'n moeite is het toch niet om die kleine kleertjes te strijken ben er meestal zo klaar mee. Kleding voor mij en me man strijk ik eigelijk ook alles en ook dekbedovertrekken. Heb je net zo'n mooi dekbedovertrek gekocht ligt die helemaal gekreukt op het bed vind ik weer zonde haha.
Ik strijk ook alles...........behalve de blousjes van mijn man,deze strijkt hij zelf elke ochtend. Vind het zelf netjes uit zien als alles gestreken is.
Hier ook wel een pietje-precies als het op de was aankomt. Zwart/wit/bont is nog erg algemeen qua scheiding. Want je hebt immers vele soorten bont . Wat strijken betreft, die doe ik met jurkjes en t-shirtjes, leggings. Rompers vouw ik strak op. Die met lange mouw strijk ik wel! Broekjes vind ik meestal niet nodig.
Wij strijken alle bovenkleding van kinderen. Die gaan ook niet in de droger en worden opgehangen. Spul dat in de droger gaat probeer ik meteen uit te halen en meteen te vouwen, dan blijft het mooi zacht en weinig gekreukt. Naast kleertjes strijk ik altijd de hydrofiele luiers, beddengoed en washandjes (vind ze anders echt niet uitzien) Wat ik niet strijk (dit vouw ik heel strak op) is: rompetjes, sokken, piyamas, badcapes, slabbertjes, slaapzakken.
Wat ik niet strijk: - rompers zonder mouw - badcapes/handdoeken - hydrofielluiers - slaapzakken Kleertjes, lakens, rompers lange mouw strijk ik wel.
Ik strjk heulemaal niks. Niet voor mezelf, niet voor mijn man en niet voor L. De werkster strijkt de werkoverhemden van mijn man en voor de rest gaan we gekreukt door het leven
Voor de kleine strijk ik hetzelfde als TS. Eigen kleding wordt door m'n ma gestreken. Eens in de week of om de 2 weken komt ze hier de strijk doen. Ze doet het graag en zo heeft ze een lekker excuus om ons en haar kleindochter te zien
Ik strijk voor frummel echt alles. Tot washandjes en handdoeken toe. Voor mezelf dan weer niet. Strijk voor mezelf de dingen die écht moeten. En voor mijn vriend strijk ik niks . Die strijkt 's ochtends zelf zijn overhemden.
Nou ik strijk niet, niet voor mij niet voor mijn man en niet voor de kleine. Als het echt te gekreukt is dan doe ik wel maar verder echt niet, heb er toch wel zo`n enorme hekel aan!
Mijn zoontje kan ik wel 3 keer per dag omkleden omdat hij zoveel spuugt (en de laatste tijd ook vaak naast zijn luier poept ) dus ik heb al mijn handen vol aan het wassen. Dus als ik ook nog eens alles zou moeten strijken... Ik strijk dus in principe niks, tenzij het echt héél gekreukeld is. Ik hang wel altijd de kleertjes netjes op (dus niet in de droger) en dat zorgt er ook wel voor dat het niet al te gekreukeld raakt.
Ik strijk alles behalve rompers en sokjes. Dus wel alle kleertjes, lakentjes, hydrofiele doeken,... Strijk voor onszelf ook alles dus ja... Ik vind het er niet zo netjes uitzien anders, zenne.
Ligt eraan, als iets niet gekreukt is strijk ik het niet, als het wel gekreukt is, strijk ik het wel... Ik vind het persoonlijk fijn om de hydrofiel ook te strijken.Staat zo mooi strak in de kast