Babykleertjes strijken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zonnestraal2, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik strijk alles, ook hydrofiel luiers! Alleen handdoeken strijk ik niet, alleen als je ze rechtop kunt zetten als ze buiten gedroogd zijn in de zon. Dan even vochtig spuiten met plantenspuit en een beetje wasverzachter in het water, zodat ze weer zacht(er) worden.

Eigenlijk ben ik gaan strijken sinds de jongste geboren is (is nu 1 jaar). Daarvoor streek ik nooit. Ook niet de overhemden van mijn man, dat mocht ie zelf doen. Nu heb ik er eigenlijk mijn hobby van gemaakt :D. Alles vouwt zo lekker weg, licht zo netjes/plat in de kast..... Heerlijk!

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Ik streek de hydrofiele luiers toen wel, maar voor de rest strijk ik NIETS.
    Ik hang het zo op, dat het mooi opdroogt.

3. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hoi

ik strijkt echt alles van mijn dochtertje 15 maanden oud
    ik vind het ook leuk kleine kleertjes strijken
    ik vind me eigen kleding nix om te strijken maar ook dat doe ik
    ik strijk op woensdag en zondag vaste dagen haaaahahah

gr Citta

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.217
    1.282
    113
    Centrum België
    Heb je de jouwe beter opgevoed dan ik de mijne :D

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Niks aan toe te voegen, ik strijk ook álles behalve baddoeken en hydrofiel luiers.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik strijk het wel. Ik strijk de rompers, sokjes en maillots niet maar de rest wel. We drogen ook niks dus dan komt het wat kreukelig uit de wasmachine. Vandaar dat ik het strijk.

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik strijk ook echt ALLES!!!!

8. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik strijk ook alles van de kleine van mezelf en mijn man.

Ik strijk alleen geen hydrofiele luiers en washandjes wel tot 3mnd was beter voor de bacterieen.

ook geen theedoeken handdoeken enz
    maar kwa kleding alles wel, alleen voor mezelf de leggings niet zie je toch niet die zitten strak.

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik schaam me diep not. Maar ik strijk niks ;).

Alleen als ik uit zou gaan met haar verjaar of feest zou ik het wel doen. haah

10. Ik strijk alle overhemden en bloussies.
    Maar voor de rest strijk ik alleen als het gekreukt is, dus het ligt er aan.. Als ik het netjes glad kan maken met mn handen, vouw ik het zo op! Anders nog effe strijken..
    Verschilt dus, ligt aan het kledingstuk ;) .

11. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik strijk overhemden en blouses en broeken die te gekreukeld zijn.
    Ik kreeg van de kraamverzorgster vorig jaar de tip om de hydrofiele luiers juist niet te strijken. Dan nemen ze makkelijker vocht op. Dus die vouw ik zo glad mogelijk op.

12. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Strijken, wat is dat?! hihihi... Zegt al genoeg denk ik..

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik ben ook zo'n pietje precies die alles strijkt alleen de sokken en onderbroeken niet \
    verder wordt alles gestreken spuugdoeken hydrofiele luiers slabbetjes beddengoed pyama slaapzak alles, ze verklaren me heel erg voor gek.
    Vandaag een bruiloft heb gisteren op mijn gemakje alles staan strijken
    Ik vindt het nog leuk ook hoor.
    Mijn moeder komt vandaag oppassen en die zei laat maar staan doe ik het wel voor je nee wil het zelf doen veel te leuk. :D
    (vreemde hobby);)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik strijk niks. Ik hang wel alles uit, er gaat niks in de droger, dus dat scheelt wel met kreukels :)
    Maar pfff, als ik daar ook nog aan moet beginnen!
    Moet zeggen dat ik voor onszelf ook weinig strijk hoor.... ik sla het goed uit voor ik het ophang en dan is het meestal wel aardig kreukvrij :) Alleen voor feestjes/bruiloften enzo aan, sta ik nog wel eens even gauw te strijken, maar verder...? Nee, liever niet ;)

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Marilouise: waar woon je? Kan ik je nog een lol doen met onze was erbij? ;)

16. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hoi allemaal,
    ik strijk echt alles! Hydrofiel luiers, badcapes, slabbetjes, spuugdoeken, alle kleding, beddengoed.
    Maar als ik dat hier zo lees is dat een beetje overdreven hahah. Maar dan ligt het zo netjes is de kast.

17. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik strijk helemaal niets :)

18. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik strijk ook helemaal niets!!!!!
    Weet wel leukere dingen te doen hoor.

19. Ehmmmm, waar woon je :D ?
    Strijken vind ik echt het verschrikkelijkste klusje in huis.. ;)

20. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik strijk alles behalve handdoeken en sokjes. Ik strijk zelfs die hydrofiele washandjes. Vreselijk als dat zo gekreukt in de kast ligt. Oh ja de hoeslakens strijk ik ook niet en als ik soms snel een pyama van de draad nodig heb dan wil ik dat ook nog wel eens overslaan maar dat zijn echt uitzonderingen. Ik ben uberhaupt erg secuur als het om de was gaat. Alles wordt netjes gesorteerd en apart gewassen. Hier gaat op handdoeken en sokken na niks in de droger. De kleren van mijn dochter en ons blijven ook echt als nieuw uitzien.

Deel Deze Pagina