Ik strijk alles, ook hydrofiel luiers! Alleen handdoeken strijk ik niet, alleen als je ze rechtop kunt zetten als ze buiten gedroogd zijn in de zon. Dan even vochtig spuiten met plantenspuit en een beetje wasverzachter in het water, zodat ze weer zacht(er) worden. Eigenlijk ben ik gaan strijken sinds de jongste geboren is (is nu 1 jaar). Daarvoor streek ik nooit. Ook niet de overhemden van mijn man, dat mocht ie zelf doen. Nu heb ik er eigenlijk mijn hobby van gemaakt . Alles vouwt zo lekker weg, licht zo netjes/plat in de kast..... Heerlijk!
Ik streek de hydrofiele luiers toen wel, maar voor de rest strijk ik NIETS. Ik hang het zo op, dat het mooi opdroogt.
hoi ik strijkt echt alles van mijn dochtertje 15 maanden oud ik vind het ook leuk kleine kleertjes strijken ik vind me eigen kleding nix om te strijken maar ook dat doe ik ik strijk op woensdag en zondag vaste dagen haaaahahah gr Citta
ik strijk het wel. Ik strijk de rompers, sokjes en maillots niet maar de rest wel. We drogen ook niks dus dan komt het wat kreukelig uit de wasmachine. Vandaar dat ik het strijk.
Ik strijk ook alles van de kleine van mezelf en mijn man. Ik strijk alleen geen hydrofiele luiers en washandjes wel tot 3mnd was beter voor de bacterieen. ook geen theedoeken handdoeken enz maar kwa kleding alles wel, alleen voor mezelf de leggings niet zie je toch niet die zitten strak.
Ik schaam me diep not. Maar ik strijk niks . Alleen als ik uit zou gaan met haar verjaar of feest zou ik het wel doen. haah
Ik strijk alle overhemden en bloussies. Maar voor de rest strijk ik alleen als het gekreukt is, dus het ligt er aan.. Als ik het netjes glad kan maken met mn handen, vouw ik het zo op! Anders nog effe strijken.. Verschilt dus, ligt aan het kledingstuk .
Ik strijk overhemden en blouses en broeken die te gekreukeld zijn. Ik kreeg van de kraamverzorgster vorig jaar de tip om de hydrofiele luiers juist niet te strijken. Dan nemen ze makkelijker vocht op. Dus die vouw ik zo glad mogelijk op.
Ik ben ook zo'n pietje precies die alles strijkt alleen de sokken en onderbroeken niet \ verder wordt alles gestreken spuugdoeken hydrofiele luiers slabbetjes beddengoed pyama slaapzak alles, ze verklaren me heel erg voor gek. Vandaag een bruiloft heb gisteren op mijn gemakje alles staan strijken Ik vindt het nog leuk ook hoor. Mijn moeder komt vandaag oppassen en die zei laat maar staan doe ik het wel voor je nee wil het zelf doen veel te leuk. (vreemde hobby)
Ik strijk niks. Ik hang wel alles uit, er gaat niks in de droger, dus dat scheelt wel met kreukels Maar pfff, als ik daar ook nog aan moet beginnen! Moet zeggen dat ik voor onszelf ook weinig strijk hoor.... ik sla het goed uit voor ik het ophang en dan is het meestal wel aardig kreukvrij Alleen voor feestjes/bruiloften enzo aan, sta ik nog wel eens even gauw te strijken, maar verder...? Nee, liever niet
hoi allemaal, ik strijk echt alles! Hydrofiel luiers, badcapes, slabbetjes, spuugdoeken, alle kleding, beddengoed. Maar als ik dat hier zo lees is dat een beetje overdreven hahah. Maar dan ligt het zo netjes is de kast.
Ik strijk alles behalve handdoeken en sokjes. Ik strijk zelfs die hydrofiele washandjes. Vreselijk als dat zo gekreukt in de kast ligt. Oh ja de hoeslakens strijk ik ook niet en als ik soms snel een pyama van de draad nodig heb dan wil ik dat ook nog wel eens overslaan maar dat zijn echt uitzonderingen. Ik ben uberhaupt erg secuur als het om de was gaat. Alles wordt netjes gesorteerd en apart gewassen. Hier gaat op handdoeken en sokken na niks in de droger. De kleren van mijn dochter en ons blijven ook echt als nieuw uitzien.