Ik strijk de broekjes, rokjes, jurkjes en shirtjes en sommige jasjes en vestjes, ligt natuurlijk aan het materiaal. Ondergoed, sokken, slabben, hydrofielen etc. allemaal niet. Het is wel aardig wat werk, maar ik heb het er wel voor over, vind het er gewoon mooier uit zien.
ik strijk ook niks, ik maak alleen een hooooge uitzondering voor een paar schattige jurkjes van mijn kindje, dat ziet er echt niet uit als je die niet strijkt. Verder strijkt mijn man zelf zijn overhemden (goed opgevoed he?). En koop ik ook geen kleren voor mezelf die ik moet strijken...
ja hoor, hier ook. bloesjes, rokken, jurken, zakdoeken, theedoeken, soms pyama's, dekbedhoezen, slopen, lakentjes, tafelkleden, haha en toch strijk k niet eens iedere week!
Voordegene die niks strijken, strijken jullie ook geen bloesjes? Ik hang ze altijd netjes op de waslijn maar ze komen er echt niet kreukloos uit, eigelijk alle baby kleding blijft gekreukt bij mij dus moet het echt wel strijken.
Ja hier ook, ik strijk meestal wel 2x per week maar ben er zo klaar mee nog niet eens een uurtje. Maar ik houd het ook bij dus heb meestal ook geen hele stapels om te strijken.
ik strijk alles. en dan ook echt alles. de hydrofiel luiers de washandjes de slabbetjes echt alles. en alles moet op kleur in kast gehangen worden. de vestjes bij de vestjes de lange mouw bij lange enz enz. rompers ook korte mouw bij de korte en de lange bij de lange. heerlijk netjes allemaal. mijn kast ziet er dan weer ietsjes (uhum) anders uit daar besteeds ik niet zoveel einglijk helemaal geen aandacht aan.
Voor de kleine meid wordt alles gestreken. Alleen als het wat langer blijft liggen vis ik er wel eens een romper of hydrofiele luier tussenuit. Voor onszelf strijken we niet veel maar dat ligt altijd wel netjes in de kast.
Ik koop weinig kleding die erg kreukt, en ben er achter gekomen dat de ergste kreukels wel uit kleding gaan door lichaamswarmte. Alleen boordjes zijn een beetje frommelig dan. En voor mijn dreumes strijk ik echt helemaal niets, want ze ziet er na 10 min toch al uit als een vieze gekreukelde bosaap dus het is paarlen voor de zwijnen
Ik strijk niets van die kleine, mits het erg kreukende kleding is, maar dat heeft ze eigenlijk niet. Ik sla de was even goed uit voor ik hem ophang en dan droogt het vrijwel kreukloos op. Ideaal. Vind het zonde om te strijken. Een uur later is het toch weer gekreukd Als we hele nette kleding aan moeten, dan strijk ik het uiteraard wel. Of bepaalde kleding voor als ik weer ga werken. Dat vind ik wel netter
hier word alles van iedereen gestreken en ook beddengoed ed. Maar ik heb wel makkelijk praten, ik laat voor me strijken want ik haat het om zelf te doen
Ik strijk ook alles. Behalve sokjes, spuugdoekjes alleen de randjes en de hydrofiele luiers ook alleen de randen. Verder alles. Ik vind het er netter uitzien als ik het strijk en neemt minder ruimte in in de kast.