Heb even een vraagje over babykleertjes... heb nu alles gewassen en ben van plan om in elk geval de hydrofielluiers en navelbandjes enzo te gaan strijken, maar is het ook nodig om alle kleertjes te strijken? Ik hoor om me heen dat dat goed zou zijn voor de hygiene, maar volgens mij worden ze daar niet mooier van En hoe zit dat dan met bijv. een badstoffen waskussenomtrek?
Ik heb alles alleen gestreken toen ik het voor het eerst had gewassen, dus hydrofielluiers, kleertjes enz.. Dat was eenmalig Nu vouw ik het gewoon op..er is nu echt niet tegenaan te strijken.. Heb nooit iets gehoord over dat het juist wel of juist niet moet..
Ik ga ze niet strijken.Dan kan je bezig blijven! (en strijken is al niet m'n hobby) En hydrofieldoeken is beter als je ze niet strijkt, dan nemen ze meer vocht op.
Ik strijk alleen kleertjes die echt gestreken moeten worden, zoals een overhempje ofzo. Maar dat is ok het enige. De rest echt niet! Gewoon geen tijd voor.
ik vouw meestal vanuit de droger meteen op! wel staat het gewoon net ff netter wanneer de kleertjes gestreken zijn, maar ik vind het echt verschrikkelijk!
De eerste babywas heb ik wel gestreken, mij is verteld dat het bacterie dodend zou werken. Ik strijk nu alleen die kleertjes die er echt niet uitzien als ze ongestreken blijven..
Zelf ga ik niet strijken, heb er echt een pesthekel aan. Tenzij er echt kleertje zijn die er zonder strijken niet uit zien. b.v. overhemden ofzo, maar ja die zal ik mijn pasgeboren baby wel niet aantrekken. Ik meende ook dat je luiers beter niet kon strijken omdat ze dan minder vocht opnemen.
Ik ben ook geen hobbystrijker, maar kleertjes die gestreken moeten worden (shirtjes e.d.) deed ik ook, maar zoals die luiers, dat heb ik alleen de eerste keer gedaan, om alles mooi op een plekje te leggen en het zag mooier uit als mensen de kamer kwamen bewonderen.
Eerste babywas is gestreken, door mijn moeder . Ik strijk mijn eigen kleren ook nooit. En je hebt echt veel was hoor, ik waste voor dat Sven er was alleen in het weekend. Nou dat red ik echt niet meer hoor. Heb elke dag wel een was en soms twee. Dus geen strijkwerk voor mij. Zo van de lijn de kast in 8)
Strijken is ook niet bepaald mijn hobby, maar ik kan echt niet tegen kreukels in kleren. Ik strijk dus toch bijna alles!
Ik weet niet eens of we nog wel een strijkijzer in huis hebben Ben dus ook zeker niet van plan om te gaan strijken.
Kleertjes strijk ik wel ! Hydrofiele luiers niet omdat de kraamverzorgster zei dat ze dan minder vocht gaan opnemen op den duur.