heeft iemand ervaring met de kruidvat wipstoel die op dit moment in de folder staat? Is het een goede en kan hij helemaal plat? Vind het wel leuk alleen weet niet of het een goed wipstoel is
Hallo, We hebben ook een wipstoel van bambino. Bevalt ons prima kan ook vrij plat alleen de eerste zes weken hebben wij de wipstoel nog niet echt gebruikt. We hadden eerst een wipstoel van de prenatal van stof ( van een collega) die zakte helemaal door zodat ze met dr billen op de grond zat. Was dus geen succes. Deze bekleding is ook wat gladder en steviger (makkelijk schoon te maken). Ik heb m trouwens via mp gekocht voor 7,50. Zag er prima uit.
Mijn moeder heeft hem voor als mijn zoontje bij haar is. Ik vind het plat/omhoog doen niet makkelijk werken en het riempje waarmee je hem vast maakt zit erg hoog en daardoor zit hij heel raar.
Ik denk dat ik em dan eerst maar even op marktplaats ga zoeken of ik em niet goedkoper kan krijgen. Of verder zoek naar een ander ik twijfel namelijk en heb er 2 nodig dus dacht misschien deze als 2de
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb 2 te koop staan: 1 groene en 1 lime. Woon in Nijmegen. Pb me als je interesse hebt