Ik heb alle babykleertjes, dekentjes etc. met Neutral gewassen en bijna alles op fijne was 30 Daar was ik sowieso de meeste kleding op als het niet super vies is!
Voelde ik me toch bijna dom met die vraag.. Maar gelukkig valt het dus nog mee. Even afwachten dus of het wel of niet nodig is om bepaalde dingen nog weer in te pakken. Op internet lees je ook weer allemaal verschillende verhalen, dus hoeveel wijzer je daarvan wordt ... Naja, als de boel maar schoon is. Dat lijkt me toch het belangrijkste Als ze het dan graag in een zak willen is dat een kleine moeite
Ik was ze geeneens de eerste keer, nog nooit problemen gegeven nu liggen ze wel al maanden in de kast hier. En als ze dan eenmaal gedragen zijn normaal wasmiddel met mijn eigen wasverzachter (gewoon met de normale was mee dus) op 30-40 graden . Hydrofielen e.d. gaan op 90 graden en droger, en worden niet gestreken (nemen ze minder vocht op) Ik ben meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg en mn kindjes hebben nooit ergens een bult of rode huid van gehad (ja okay dat lieg ik van zonnebrand en warmte maar toen waren ze al een paar maanden oud LOL
Ik ga ze wassen met neutral, ik ben zowat overal allergies voor dus de kans dat mijn kleintje dat ook is.. Geen wasverzachter, en alles op 40 graden.
Ik ben nu net begonnen met het wassen van alles! Kleertjes en rompertjes e.d. gaan op 30 graden. Badcapes en hydrofielen gaan dadelijk op 60. Alles met normaal wasmiddel zonder wasverzachter!
Ik begon met wassen voor mijn verlof, volgens mij rond de 30 weken. Waste het op 30 graden, met gewoon wasmiddel, geen wasverzachter!
Ik heb nu net alles gewassen (ben 36 weken zwanger). Met Neutral en zonder wasverzachter. Kleertjes op 30 graden en de rest zoveel mogelijk op 60. Wat in de droger mag erin gedaan, is het tenminste lekker zacht. Strijken van hydrofiele luiers vind ik echt onzin, gaan er zoveel doorheen in het begin.... Was de kleertjes van mijn dochtertje van 21 maanden ook altijd, zeker de rompers. Maar ze heeft ook echt een hele gevoelige huid.