Tips tegen pijnlijke rib(ben)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bojenna, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi,

heeft iemand een idee tegen een pijnlijke rib. Ik slaap nu echt al bijna 3 nachten niet van de pijn. Kan niet liggen zitten alleen staan is redelijk te doen. Maar staand slapen lukt me ook niet haha ;)
    Pfff dadelijk ben ik al helemaal uitgeput door slaaptekort, en dan moet ik nog bevallen.
    Heb zo af en toe wat kwaaltjes tijdens deze zwangerschap maar dit is het toppunt het doet echt pijn, ennnnnnn een bevalling doet nog meer pijn? oei oei oei :oops:

2. Yoyo

Yoyo Lid

10 dec 2007
    69
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem.
    Ik probeer altijd met mijn armen/handen achter mijn hoofd in slaap te vallen, voor mijn gevoel hebben mijn ribben dan wat meer ruimte en drukt alles niet zo op elkaar.
    Proberen waard?

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    herkenbaar........de tip? Bevallen of indalen. Indalen helpt alleen als je baby niet heel groot is. Ik probeerde nog wel eens 'tegen te drukken' in de hoop dat ze dan zouden verliggen, maar helaas.....

4. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik heb ook pijn aan mijn rib en dan eigenlijk alleen aan de rechterkant. Ik krijg overal als tip om in beweging te blijven, mja om nou heel de nacht te gaan wandelen is ook een beetje van de gekke!

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha ik heb ook al 2 a 3 weken last en ben vorige week toch maar naar vk gegaan en zei gekneusde ribben en zenuwen die klem zitten dus heb elke x zon dof slaperig gevoel aan de linkerkant.
    ze zei houding zoeken wat kan mar ja is nu alleen opo rehterzij en kussen onder mijn borst als ik andere kant lig en hopen dat het niet heel de zwangerschap duurt.

succes

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    oooow ik heb het ook heel erg aan mijn linkerkant kan der ook niet op liggen als ik zit krijg ik soms van die pijnscheuten net of iemand er met een grote naald erin prikt
    het trekt nu ook door naar mijn ribben aan de achterkant

7. Secretstar

Secretstar Actief lid

Ik heb hetzelfde! Alleen aan de rechterkant, heb ik al wekenlang...

8. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja dat heb ik ook links en zitten kan niet of heel erg naar achteren hangen of met mijn hand een beetje duwen maar ja dat lijkt me ook niet goed.
    je krijgt het niet voor niks

9. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb pijn rechts onder de ribben. De huid is er ook helemaal gevoelloos. Het is echt heel naar, alleen liggen gaat. Hebben meer mensne dat, dat de huid gevoelloos is?

Deel Deze Pagina