babykleertjes wassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Felicia1986, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Als jullie zeggen ALLES wassen, hoever ga je daar dan in? Kleertjes ok, lakentjes ook ok, zelfs de dekentjes, shelter en boxkleed etc... maar de bekleding van je (nieuwe) maxi cosi, (nieuwe) wandelwagen enz? Moeten die ook eerst gewassen worden?

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Huh? Babykleertjes wassen? Van te voren? Daar heb ik echt nog nóóit van gehoord! :confused:
    Maar blijkbaar moet dat? :rolleyes:

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Niks moet.. je bent aanstaande moeder.. ik neem toch aan dat je zelf dingen kan beslissen. Ik heb de kleertjes gewassen (vind ik zo lekker ruiken daarna), het boxkleed ook maar de maxicosi ga ik niet uit elkaar halen (zou anders zijn als ie tweede hands zou zijn.. denk ik). In principe alles waar blote babyhuid tegen aankomt (behalve dan het boxkleed maar daar zat een vlek op, vandaar)

Lekker doen wat je zelf goed dunkt!

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ik heb bijna alles gewassen. Ga ook niet het boxkleed (nieuw) of bekleding van de nieuwe maxi-cosi uit elkaar halen, want hier gaat ze idd niet zonder kleertjes in liggen!

Lakentjes heb ik ook uitgewassen (stond op verpakking ;) ) maar deken niet, hier komt ze namelijk ook niet met blote huid aan. Aankleedkussen-hoezen heb ik dus ook gewassen, stond bij ééntje ook zelfs op de verpakking.

Deel Deze Pagina