Wij hebben onze oude kinderstoel verkocht en hebben op t moment dus geen in huis. We hadden de Bloom Fresco. Vind t nog steeds een prachtige stoel, maar onze dochter gleed steeds naar beneden in die stoel, omdat ze nogal druk is en niet echt stil kan zitten er was dus teveel bewegingsvrijheid bij deze stoel. Verder vond ik m ook wat groot. Nu denk ik aan de tripp trapp, maar vraag me tegelijkertijd ook af of deze het geld waard is? Ik vind m nml wel duur helemaal compleet.
tja hij voldoet hier op zich prima, de tripptrapp, ziet er mooi uit enzo. maar eerlijk gezegd vind ik onze ikeastoel net zo prima, en dat voor 15 euro . Sterker nog, ik vind die ikeastoel echt veel makkelijker schoon te maken, en je verplaatst hem makkelijk naar de tuin, de woonkamer, je vakantieadres etc. Duss.. ik zou voor praktisch en voordelig gaan .
die hebben mijn ouders, maar ik vind t een nadeel dat dat weer geen meegroeistoel is. En ik ben al 10000 keer over die poten gestruikeld haha.. Misschien voor erbij (in de tuin e.d.)
Wij hebben zelf een bambino kinderstoel, bevalt tot nu toe prima al moet ik zeggen dat de Ikea kinderstoel ook erg fijn is in gebruik.
Trip-trap; ik vind hem zijn geld waard! Mijn dochter zit er vanag 6 maanden perfect in. In veel andere stoelen glijd of zit ze onderuit; in deze niet. De ikea-stoel is ook handig en met het stoffen zitje zit ze hier ook super in. Maar vind hem te lelijk voor in huis en ik struikel ook echt zovaak over de uitstaande poten, echt irritant. Maar... fijne stoel voor op vakantie, uitjes en logeerpartijen. Hier komt over een maand of 4 zeker een 2e trip-trap bij!