Wij willen volgende maand een fotoreportage laten maken van onze kleine meid.....maar wat trek ik haar aan? Denk momenteel aan iets simpels en niet te veel kleuren. wat had jullie kindje aan tijdens de fotoreportage? en wat is jullie mooiste foto van de hele reeks? GR Sil
felle kleuren is juist heel mooi op de foto zorg voor veel contrast en dat jullie kindje goed uitgeslapen is zodat ze er zelf ook de lol van inziet
inderdaad felle kleur! Wij hebben reportage laten maken van onze dochter en toen had ze een roze shirtje en spijkerbroekje aan en zijn superfoto's met lichte en donkere ondergrond..
Ik vind wit juist leuk en dan ook met een witte achtergrond. Foto in zwart/wit. Helemaal leuk. Google rond op internet voor ideeen.
Stoere spijkerbroek en wit shirtje, blote voetjes ... Neem anders nog een shirtje of extra setje mee met een ander kleurtje
wit maakt een kindje, zeker een baby heel bleek daarom word het door fotograven vaak afgeraden.. maar het ligt ook aan wat je zelf wil natuurlijk.. Ik houd persoonlijk van kleur en fotografeer niet graag kindjes die helemaal in het wit zijn maarja ik ben maar een amateur natuurlijk
dit was de outfit van ons meisje! we hebben ook een foto waarop de naakt is in een hangnetje, ook heeeeeel leuk!
Kijk eens bij Arjen eeken, prachtige voorbeeld foto's en ook kleding adviezen, wij hebben wit en zwart gedaan, helemaal fantastisch geworden!
ik vind een spijkerbroekje altijd wel lief. Of juist een legginkje (effen) met een felgekleurd tuniekje - roze steekt altijd érg mooi af vind ik. Hier een foto van ons meisje -ik had alleen geen effen roze shirtje . Trouwens wel bewust blote armpjes en blote voetjes, dat vind ik zelf zó schattig Bekijk bijlage 167571
mijn dochter is wel helemaal wit op de foto gegaan en is prachtig geworden ze heeft een rode bloem vast en die is alleen op de foto gekleurd de andere foto heeft ze juist alles zwart aan en is een zwarte achtergrond zal ff foto maken kijken of dat lukt
deze foto is gemaakt door haar voor de hele grote foto die bij de fotograaf hangt neer te zetten vind het idee erg grappig en die oogjes zo mooi uitkomen
mijn mannetje is hobby fotograaf en ik ben me nu aan het verdiepen in kinderfotografie.. hier eentje van ons ventje.