Alles verkocht...voor kleine prijsjes aan meiden die het niet breed hebben....ben nog bezig met verkopen! Kan wel alles bewaren..maar blijft toch in die doos op zolder staan..vond het zonde! Zelfs 1e pakje verkocht...wel spijt van gehad ff, maar ik heb het toch op foto! Tis niet zo dat mijn dochter het voor haar kindjes (als ze die krijgt) gaat gebruiken.....heb ik ook niet met mijn eigen baby kleding hihihi. quilt is heel leuk idee!!!! Jammer dat ik compleet niet handig ben dus tsjah...dan maak ik liever iemand blij ermee....
hier gaat het bij mij of bij mijn zusje op zolder en gaat in het rond bij iedereen die de kleertjes kan gebruiken.. door het dorp/vrienden kring etc. als je hier geen nieuwe kleertjes wilt/kunt kopen hoeft het niet, heb nu van mt 44- 134 meisjes en jongens.. maat te klein komt het terug , gaat de grotere maat heen..
Ik heb ook alle kleren van mn dochter bewaard. Dat zit nu in dozen te wachten op nummer 2 als deze een meid is. Ik heb besloten dat als we een jongen krijgen,ik allekleren zal verkopen. We willen graag een 3de maar dit zal zeker nog enkele jaren duren tegen dan is mn dochter 7/8 jaar oud en ik geloof niet dat ik die spulletjes dan nog zou aandoen. Daar ben ik veel te modebewust voor. Al haar kleren zijn dure merkkledij dus als we het voor een leuk prijsje kunnen verkopen (ik hoef er de hoofdprijs niet voor) dan is dat mooi meegenomen.
Ik heb alleen de mooiste kleertjes met een herinnering en knuffels etc bewaard, de rest weggedaan Zo ook de rest van de babyspullen aangezien we altijd maar 1 kindje wilde Achja, nu dan maar weer alles opnieuw kopen
Bij mn oudste eigenlijk haast alles wel verkocht op MP of weggegeven aan mn neefje. Ik had bedacht dat als ik ooit nog een jochie zal krijgen dat ik het ook niet erg leuk vind om die dan met dezelfde kleertjes te laten lopen. Eerste pakje wel bewaard trouwens. Uiteindelijk bleek in zwanger van een dochter. ik heb toen nog wel wat unisex rompertjes bewaard. Nu heb ik echt 3 mega verhuisdozen vol kleertjes op zolder staan. Ook ik sorteer: -vuilnisbak: kleding met gaatjes, vlekken die er niet meer uitw willen etc - marktplaats; dure kleertjes, merkkleding of nieuw met kaartje/ zo goed als nieuw - neefje of zwangere vriendinnen: de rest.
Eerste setjes van beide meiden heb ik bewaard. Verder is vrijwel alles van J. (de oudste) naar een vriendin gegaan, die een dochtertje heeft dat 7 weken jonger is dan J. Daarna is het weer terug gekomen. Niet alles is nu meer mooi, want het is al door twee kindjes gedragen en dus ook heel vaak gewassen, maar D. past toch niet alles wat J. droeg, omdat ze een heel ander postuur heeft, maar ook lopen ze qua seizoenen niet gelijk. Ook is D. een ander kind en is mijn smaak veranderd, dus ik vind niet alles meer leuk. Alles van D. (de jongste) gaat naar mijn zusje, die heeft een dochtertje van bijna 5,5 maanden jonger dan D.