Hoi! Even hier een een oproepje! Aangezien mijn vriend en ik het absoluut niet breed hebben en maar weinig kunnen kopen voor die kleine meid. Zijn we dus op zoek naar kleertjes. Wie heeft er voor een zacht prijsje of gratis wat kleertjes? Omgeving Rotterdam. Het zou super zijn!
Hoi, Ik heb net voor kleine prijsjes babykleertjes bij 'te koop' gezet. Ze zijn nog zo goed als nieuw. Groetjes, Tinusje
zie adv bij te koop aangeboden en de link hier onder http://www.marktplaza.nl/?pmn=.....430/" target="_blank">MarktPlaza - Advertenties van i huntjens ik heb op dit moment ook nog de aktie 3 halen 2 betalen (eigenlijk tot en met vandaag) maar voor jou wil ik hem best iets verlengen. Kijk even op de site. Het is niet omgeving rotterdam maar ik kan ze wel per post naar je toe laten komen En komt nog meer bij zodra mijn dochter nu 5 maanden er weer uit is gegroeid en het zijn kleine prijsjes. Heel veel groetjes Inge
Kijk uit dat je niet teveel koopt. Als ik je kast zo zie op je foto's, heb je best veel kleertjes om te beginnen. Vergeet niet dat je door de kraamvisite meestal ook overstelpt wordt met (nieuwe) kleertjes. Bij ons heb ik niet eens tijd gehad om alles een keer bij haar aan te doen.