Hej dames, ik heb een vraagje ik heb een peuter van 2 jaar en krijg binnenkort een baby, nu ben ik opzoek naar een niet al te dure duowagen, want mijn zoontje zal uiteindelijk toch niet meer in de wagen willen. maar nu vraag ik mij af welke duowagens zijn nu echt goed? en welke kun je vanaf de geboorte gebruiken ? mijn zoontje is wel al 15 kilo dus het moet wel een goede wagen zijn. ik heb al bij babydump en mama loes websjop gekeken maar ik kom er even niet meer uit. een meerijplankje vindt ik niks , want mijn zoontje springt daar dus iedere keer vanaf, en zitten op een plankje wil hij ook niet. hij kan wel kleine stukken lopen maar nog niet hele lange stukken , en naar de supermarkt is het wel lekker als hij in een wagen zit , anders blijft hij weg lopen haha nou ik hoop dat jullie mij wat kunnen gaan helpen? alvast bedankt!
Wij hebben vd week de mountain buggy urban jungle gekocht voor 700 euro. Of het wat is geen idee.. Kan het nog niet proberen Met m'n zoon van nu 13,5 kilo alleen erin, ging de wagen wel heel soepel.
Wij gaan voor de oyster max die kan ik daarna ook als gewone 1 ling wagen gebruiken. Het is wel onder elkaar maar dat is hier praktischer. Donkey vonden we mooier maar daar kom Ik nergens mee binnen. Joolz vonden we te duur en phil en teds promenade was ook duurder dan de oyster.
Wij hadden een Easy Walker, gouden aankoop geweest! Heel stevig en reed heel soepel. Voor ons toetje hebben we een bugaboo te leen...wat een onding. Verlang met heimwee terug naar die Easy Walker!
Ik heb een iCandy Peach, al een paar maanden in gebruik als mono maar vandaag voor het eerst als duo, fantastische wagen, helemaal blij mee
Wij hebben de bugaboo donkey. Zijn er super blij mee. Voor een duo wagen vind ik hem heel compact en hij rijdt heerlijk.
Daar zat ik ook al naar te kijken , maar welke type heb jij ? Rijdt het niet ongelofelijk zwaar ? Mijn zoontje moet ook echt lopen, hij is nu 15 kilo :O de meeste zitjes gaan ook tot 15 kilo toch ?
Dat zou hier niet uitmaken,de kleine man heeft nooit geslapen in de wagen haha Maar gaat mij meer om de kwaliteit en hoe de wagen rijdt ? Want je hebt ook adventura en topmark
Daar zul je je over verbazen, maar ik kom overal in met de donkey! De donkey is echt maar 12cm breder dan mijn enkele wagen die ik hiervoor gebruikte. Zelfs de kruidvat lukt!
Ja gaat hier dus niet lukken Ik heb precies 2 cm speling om mn huis binnen te komen dan. school kan ik wel vergeten en bijvoorbeeld dansles kom ik ook niet meer in. (Wilde graag de donkey en toen eens gaan opletten waar ik standaard heen ging. Daar gemeten Hoe breed deuren waren )