Hallo, ff vraagje..waar haal ik dan die geurbuiltjes van Zwitsal?? Of zijn dat gewoon van die stukken zeep van Zwitsal?? Groetjes Diamaria
mijn schoonmoeder wast haar was altijd zonder was verzachter inplaats daar van gebruikte zij schoonmaak azijn maar als vervolg bad handdoeken als schuur papier. zij gebruikte dus geen was verzachter omdat mijn vriend er allergies voor parfum is,maar nu gebruik ik dus wel gewoon robijn was verzachter en hij heeft nergends last van appart he
oke als ik het zo lees doet iedereen het op zijn eigen manier. ik ga wel ff kijken waar ik me prettig bij voel. en anders kan ik het nog wel ff aan de vk vragen als ik twijfel
Ik heb hier alles gewassen met Robijn en geen wasverzachter. Heel veel kindjes reageren er op, 'k heb het wel eens uitgeprobeerd in m'n werk en 't resultaat was gelijk uitslag op het lijfje. Straks ga ik het overigens zelf wel een keertje uitproberen met onze kleine maar 'k wil nu voorkomen dat ik alles opnieuw kan gaan wassen. Normaal strijk ik bijna nooit maar nu ik last heb van nesteldrang worden zelfs de theedoeken gestreken 'k heb de kleertjes gewoon op een rekje in een de logeerkamer gedroogd, verwarming zachtjes aan en raampje open en kleertjes zijn ook nog gewoon zacht gebleven. 'k Heb alles gestreken en 't ligt nu netjes in de kast.
ja die dingen ken ik ook wel die kan je zowiezo bij kruidvat wel kopen in het pad bij de babyspullen. heet geurzakjes geloof ik