opzetstandaard voor ligbad

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vogelinnetje, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.683
    113
    Wij hebben thuis een ligbad en nu leek het me handig om daar een opzet op te plaatsen voor een babybadje. Dan hoeft het badje niet op zo'n standaard te staan, maar staat het recht boven het bad. Lijkt me handig met water en zo. Ik meen het ergens gehoord te hebben, maar bestaat het wel?

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja hoor ik heb het bij prenatal gezien

3. Samama

Samama Niet meer actief

Bestaat zeker wel. Ik heb er toen ook eentje gekocht maar ik vond het niet handig omdat je niet makkelijk de kleine vast kan houden (zelfs mijn man niet en die is 1.90m). Je moet dan 1 voet tussen het badopzetding zetten en het bad, waardoor je dus half in het bad staat. Ik heb gewoon het babybadje op de grond neer gezet. Ging prima!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het merk Geuther van de fabrikant Coci Marcel heeft deze badjes met badopzet. Maar is meestal in de praktijk niet zo handig omdat je altijd voor over gebukt staat. terwijl als je achter een badstandaard staat je rechtop kunt staan en niet boven of onder je macht hoeft te werken.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ze zijn funest voor je rug!
    Ik heb ze gezien bij Prénatal in Breda.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    KHeb d'r eentje op marktplaats gekocht, ziet er super uit, voor 35 euro. Zeker de moeite waard dus om het voor dat bedrag uit te proberen. Het lijkt ideaal, dus ben benieuwd.

mocht het voorover buigen om erbij te kunnen inderdaad lastig zijn, dan kunnen we ook nog altijd naast het bad gaan staan; we hebben namelijk langs het ligbad nog een stuk waar je kan staan.. :)

Maar voordat je dus zo'n nieuwe standaard kooopt ( heb ze op internet gezien alleen maar vanaf 100 euro) is het misschien slim om ze op marktplaats te zoeken.
    Onder 'badopzet' 'badstandaard' 'bad voor ligbad' vindt je volgens mij wel vanalles.

7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.230
    6.683
    113
    Ah, ze bestaan dus wel degelijk! Maar ik wil ze inderdaad eerst graag zien en kijken of het wel handig is. Ik heb ruimte naast het bad, maar ik ben niet zo groot, dus ik moet niet te veel voorover moeten bukken.

8. bloempje29

bloempje29 Fanatiek lid

28 sep 2008
    1.632
    0
    0
    ik heb er 1, vind t ideaal!
    ze zit er nu zelf in in zo;n badzitje en ik sta er naast. geen gezeul met water! in t begin lastiger, maar had ks dus zowiezo niet handig staan, nu super! ook op mp gekocht, volgens mij 20 euro.

Deel Deze Pagina