Wie gebruikt er Persil sensitive voor de (baby) was?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Chanel, 28 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Ik heb van die proefmonsters van Persil sensitive gehad en vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn met dit wasmiddel? Momenteel gebruik ik neutral waspoeder voor de baby kleding en beddegoed. Maar echt goedkoop is neutral niet en Persil sensitive is iets voordeliger. Dus laat me weten wat jullie ervaringen zijn over Persil.

Groetjes Chanel.

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb ook geen idee want ik gebruik ook Neutral. Ik ben ook benieuwd naar de verhalen/ervaringen ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik gebruik ook neutral voor de babywas, maar heb wel een fles persil van mijn moeder gekregen. Als de neutral op is en ik de persil ga gebruiken, horen jullie het :)

4. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Als je kan laten weten hoed de persil bevalt heel graag :D Ik gebruik nu ook neutral maar het is alleen niet geschikt voor wolwas :( En dat is wel balen aan gezien me moeder allemaal truitjes enz aan het breien is. En ik zag op het proefmonster van persil staan dat het ook voor de delicate was is.

5. sweetangel100

Ik heb vandaag kleren ermee gewassen (extra voor jullie hihi), is goed bevallen hoor, ruikt ook lekker!

6. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Oooh dank je wel, ik ga morgen even z'n proefverpakking al vast proberen. En als het goed bevalt dan ga ik zeker ook persil gebruiken. Scheelt wel weer 2 pakken neutral waspoeder, ik gebruik van neutral waspoeder voor de witte was en een voor de bonte was. Een fles voor allebei is dan toch makkelijker en voordeliger :D

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb omo, voordelig en schoon.
    wasverzachter kun je straks beter niet gebruiken vd baby,
    doe ik nu alleen voor ons zelf.

8. sweetangel100

Ik gebruik ook geen wasverzachter.
    Ik ga ook over op de persil als de neutral op is. Heb inderdaad ook een pak poeder voor de witte en vloeibaar voor de bonte was.

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha ben dan dus niet de enige met 2 verschillende pakken neutral waspoeder. Had vandaag een proefverpakking van persil sensitive gerpobeerd. Had wat truitjes gewassen, maar het ruikt echt lekker! Ik stap ook over op persil als de neutral op is. Weet iemand trouwens wat je kan gebruiken als alternatief voor wasverzachter?

10. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ik gebruik de Robijn sensitive wasverzachter
    Mijn zus is allergisch aan wasverzachter, maar die kan ze hebben
    Kaylee heeft ook nergens last van
    Ik gebruik als wasmiddel trouwens gewoon huismerk van de c1000, voor de fijne was

11. sweetangel100

Ik heb nu niks gebruikt als wasverzachter. Wasmiddel ruikt lekker en de was in de droger en dan is ie lekker zacht.
    Ik heb inderdaad ook Robijn Sensitive en ook Silan Sensitive.

12. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Oooh misschien moet ik die wasverzachters eens gaan proberen die jullie gebruiken :D Heb namelijk geen wasdroger.

Deel Deze Pagina