Babykriebels :(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joyciejj, Feb 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou wel 10 kinderen willen ;) maar dan moet:

ik een veel groter huis hebben
    hulp in huis en hulp met de kindjes hebben
    zeker 10 jaar jonger zijn
    en een heleboel geld meer hebben, dan dat ik nu heb......

Conclusie: dat gaat helaas niet gebeuren ;)

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    2,345
    0
    36
    drenthe
    Hier precies zo, nu vind ik het weer prima zo en duurt het nog wel even voor we voor een tweede kindje gaan :)

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Hier geen last van :

Ben blij dat ik niet nog een keer "hoef" :)
    Ik vind zwanger zijn vreselijk, mis het totaaaaal niet! Ook ben ik blij dat de jongste uit de babyfase is.. Sommige vinden baby's het schattigste wat er is, ik vind het vanaf 1+ juist leuker worden :)

Bij mij rammelt er niks.. Wij zijn compleet :D

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

5. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,514
    175
    63
    Ik zou ook graag nog wel 1 of 2 kindjes willen.. Maar m'n man wil de mmm niet meer in.. Ben heel blij en dankbaar met m'n tweeling..

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0

8. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

May 11, 2013
    2,604
    3
    38
    Bij mij zijn de kriebels ondanks dat de jongste nog maar 8 maanden is echt definitief over.
    Bij de eerste een vrij heftige bevalling gehad, bij de 2e een behoorlijk zware zwangerschap, mijn toegetakelde lijf is er helemaal klaar mee!

9. Traum

Traum Actief lid

Jan 13, 2014
    388
    0
    16
    Hier zijn de kriebels niet over gegaan, erg ziek geweest naar zwangerschap van onze dochter, man heeft vasectomie ondergaan, hier was het ook in alles nee en nu alweer 2 jaar de kriebels die alleen maar erger worden. Maar wij hebben wel besloten er weer voor te gaan. Het kan soms zo anders lopen allemaal.

10. Traum

Traum Actief lid

Jan 13, 2014
    388
    0
    16
    Kan alleen zeggen denk er heel goed over na hier dus gruwelijke spijt gekregen naderhand en die pijn wens ik niemand toe.:(

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik heb het ook nog steeds wel een beetje hoor, al zal er hier ook nooit een derde komen :(:
    - financieel kan het niet
    - te weinig ruimte in huis
    - wij worden te oud (word dit jaar 40)
    - wij worden moeilijk zwanger (maar hebben nog wel 4 cryo's in de vriezer)
    - mijn vriend trekt het niet (is een paar jaar geleden geopereerd aan een hersentumor en zijn motoriek is nog steeds niet goed)

Ben druk doende om al het babyspul waar Finley te groot voor is, weg te doen. Als ik het allemaal houd, blijf ik stiekem hoop houden.
    Op deze manier neem ik langzaam afscheid.

Zie nu al op tegen Finleys eerste verjaardag. Dag babytijd, tot nooit weer! :(:(

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,324
    16,715
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ze worden ook groot hoor!!
    Heb weleens het idee dat sommigen dat vergeten haha
    Hier ook 3 kinderen maar helemaal compleet.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ik heb dat dus niet, en ik ben nog geen dertig;) Ik heb twee kindjes, de jongste nu 7 weken, maar echt ik vind het goed zo. Wil er echt niet meer. Ook mede door de zwangerschappen met HG. Maar dit is echt genoeg. Wij voelen ons compleet.

Het lijkt me wel heel moeilijk als je dat zo voelt. Want wanneer is genoeg genoeg? Denk je dat je je na de volgende baby (kind) wel compleet voelt. Hoe dan ook, het lijkt me lastig als je dit gevoel hebt. Sterkte!

14. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83

Dat snap ik!:(

15. Be Happy

Klopt hoor!

Soms is het beter (zoals in deze gevallen) om vooruit te kijken in plaats van achteruit. Niet bedenken wat je gaat missen, maar kijken wat er allemaal voor leuks nog staat te gebeuren!

Elke leeftijd heeft zijn charme.

En het heeft ook voordelen dat de babytijd straks voorbij is. Geen gezeul meer met allerlei babyspul als je weg gaat/op vakantie gaat.
    Geen ernstig gebroken nachten meer.
    Wat meer tijd voor jezelf zodra je kinderen zichzelf meer weten te vermaken en uiteindelijk ook met vriendjes lekker buiten kunnen spelen bijvoorbeeld.

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik heb dit gevoel al vanaf de geboorte van daymian (3.5jaar).
    mn man heeft heel lang nee gezegt en nog wil hij het niet, maar hij begint er wel vaak over.
    als het aan mij zou liggen zou de pil vandaag nog de deur uit gaan.
    we zien wel hoe het loopt.

17. Supi

Supi Fanatiek lid

Sep 12, 2011
    1,523
    8
    38
    Noord-Holland
    Hier ook kriebels, voorlopig komt het er niet van. Te veel stress op werk gebied en we zouden dan flink moeten verbouwen of verhuizen.

Mijn gevoel roept alleen keihard jaaaaaaa kom maar op! Er zijn zoveel zwangeren in mijn omgeving op het moment dat het alleen maar moeilijker wegsteken word.

18. Be Happy

Dan hoop ik heel erg dat mijn stiekeme wens voor een derde bij jou in vervulling mag gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel:
    Ik dus geen derde, maar jij dus wel een eerste!
    Hoop heel erg dat jij het babygeluk nu ook gauw mag meemaken.

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    wij hebben ook 2 dochters...
    en eerst zijn wij ook neeee !..

( zie banner .. toch bezig haha )

20. Delta

Delta Niet meer actief

Wij hebben 1 dochter. En vroeger zei ik het vaker toen ik jonger was... Misschien blijft het er bij 1. Zoveel makkelijker ook met alles.
    Ik heb na de bevalling een depressie gehad en ze was een huilbaby. Nou nooit meer! Ik heb totaal geen baby kriebels meer ook.
    Zal wel 1 van de weinig zijn haha.

Share This Page