Ik had ook kriebels en toen gewoon nummer 3 erbij gedaan Maar moet wel zeggen dat de kriebels nu echt over zijn, dat het voor ons nu echt definitief klaar is. Dus het was een goede beslissing en ik doe nu met liefde al het babyspul weg
Gaat vanzelf over. Heb tot je jongste een jaar was geroepen dat ik er nog een wilde. Zoontje is ook het gevolg van die gevoel discussiëren al 1 x ingetrapt . Na dat zoontje echter zelfstandiger werd was het gevoel snel over en nu moet ik er niet aan denken weer een baby te hebben .
Die nachtelijke partijtjes vind ik nog niet zo heel erg die zijn we van de oudste wel gewend. Maar ik kijk er echt al naar uit dat de jongens lekker op school zitten en met de vakanties we geen luiers, babyvoeding en kinderwagens hoeven mee te zeulen.
Ik heb inmiddels helemaal geen kriebels meer. Na de 4e begon het af te nemen, maar nummer 5 wilde toch persé komen. Hij is echt ons cadeautje, de kers op de taart, hij maakt ons gezin helemaal compleet. Na zijn geboorte is het gekriebel zo goed als verdwenen. Natuurlijk vind ik baby's nog steeds super schattig en leuk, maar ik ben ook blij dat ik niet meer hoef. Ik heb nu heerlijk alle tijd voor de jongste omdat alle anderen op school zijn. Het wordt nu allemaal wat rustiger en gemakkelijker. Nee, ik wil er zelf geen baby meer bij van onszelf (kan inmiddels ook niet meer, man heeft zich laten 'helpen').
Hier ook kriebels!!! Gevoel= ja. Ik+man= ja..... Dus de laatste condooms blijven in de verpakking wordt bijna 31 en we willen daarom niet te lang wachten.
Pff ik heb al jaren babykriebels. Ik zou ook heel graag 3 of 4 kindjes willen, alleen is vriendlief nog niet helemaal klaar voor onze eerste Al zegt hij dat het wel goed gaat komen, dus wie weet binnenkort dat we voor onze eerste gaan!