Hallo allemaal Wie heeft de babyliss curl secret? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen! Twijfel namelijk heel erg of ik hem zou halen aangezien bij mij nooit iets blijft zitten omdat ik vrij dik en veel haren heb! Alvast bedankt!
Hij is geweldig ik heb de babyliss Miracurl, dat is de pro-versie van curl secret. Gebruik het zeker 1x in de week en blijft drie dagen zitten. ik heb veel, dik en lang haar. Heb er ooit zelf eens een topic over gestart Ik zeg doen, alle ander opties zakken bij mij binnen een half uur uit. Kocht de mijne hier BaBylissPRO MiraCurl BAB2665E Krultang kopen? Bestel bij fonQ.nl Ps let op op marktplaats, want daar is 90 procent nep!!
ik heb helaas te veel gehoord dat haren gewoon afbreken door dat apparaat, zou het zelf niet durven te proberen (bekend filmpje van teskuh hiervan, tijdens het testen was ze gewoon een pluk haar kwijt!)
Ik ben er heeeeel blij mee! Gebruik hem nu en dan en waar normaal alles uit mijn fijne dunne haar zakt blijft dit geweldig zitten! Ik vond hem wat duur in aanschaf maar z'n geld meer dan waard. Ik hoor ook veel negatieve verhalen over verbrand haar en dat het vast komt te zitten maar dan gebruik je hem niet goed denk ik. Is mij nog niet gebeurd in ieder geval.
ik heb m gehad maar ik vond het zo lang duren voordat ik mijn hele haar gedaan had, en het blijft bij mij maar een dag zitten, als ik het in de ochtend doe is het savonds al een heel stuk uitgezakt. Dus heb m weer verkocht via marktplaats. Voor de tijd dat ik ermee bezig ben zet ik liever krullers in, of met de krultang dat gaat sneller en gaf bij mij hetzelfde resultaat