Vroeger voordat ik mijn man leerde kennen had ik via internet-daten iemand leren kennen waar ik ongeveer 2 maanden mee om ben gegaan. Gezoend etc. Maar het was niet echt heel serieus, het was eigenlijk alweer "uit" voordat het echt serieus "aan" was. Hoe noem je zo iemand dan? Ex klinkt alsof we echt heel serieus iets hebben gehad, maar het was ook geen one night stand ofzo
Ik noem zoiets "niks" Het stelde niks voor (in mijn geval dan, 2x gehad) en reken ze dan ook niet mee als "ex" Het was gewoon een "fling" van 2 maanden, het was gezellig maar meer ook niet
Ja, het is meer.... Ik wilde net dus zeggen "ik heb een ..... vlam / fling / flirt gehad die daar en daar woonde" Maar ik wist dus geen woord
O my, scharrel Dan voel ik me wel een beetje sletterig als ik dat zeg. Was absoluut niet mijn bedoeling dat het zo snel over zou zijn maarja, hij bleek nog verliefd op zijn ex-scharrel
In mijn 5 havo klas wordt het een 'date' genoemd. Uitleg van een leerling: Een date is iemand waarmee je wel date, zoent, verliefd op bent maar (nog) geen relatie meer hebt. Een scharrel is iemand die je echt maar voor 1 avondje hebt in de kroeg ofzo.
Ook ik zou zeggen "Scharrel"... iemand waarmee je bent omgegaan, hebt gezoend etc, maar wat geen serieuze relatie is geworden.
Ik zou ook gaan voor een scharrel. Al komt er volgens mij dan wel sex bij voor. Anders gewoon een date wat op niks is uitgelopen.
Ik denk dat het dan niet echt een scharrel is (hoewel jij dat misschien wel was ) Bij een scharrel weet je geloof ik toch wel dat het alleen maar voor de even en de leuk (sex) is.