Mamma's uit de omgeving van Nieuw Vennep

Discussion in 'Algemene clubs' started by Hestia, Jan 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hestia

Hestia Nieuw lid

Jan 10, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben 29 weken zwanger van mijn tweede
    Mijn eerst is nu 2 jaar en 2 maanden (meisje)
    Ik ben onlangs in Nieuw Vennep komen wonen vanuit het buitenland Ik heb drie jaar niet in Nederland gewoond en ben nu weer terug
    Oorspronkelijk kom ik uit Rotterdam dus ik ken eigenlijk weinig mensen hier in de regio. Ik zou graag andere moeders met kleine kindjes willen leren kennen om mee te kletsen.
    Dus open ik dit topic.

2. Maia

Maia Niet meer actief

Hoi!

Ik woon in Hoofddorp! Ik heb, zoals je kunt zien, een dochter van 3 maanden oud!

3. Hestia

Hestia Nieuw lid

Jan 10, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Maia,

Wat leuk is dit je eerste kindje ?
    Mijn dochter is 2 jaar en 2 maanden nu
    Ze krijgt er nu een broertje bij (als het goed is) :)

Ben je nog thuis of ben je alweer aan het werk gegaan?

Groetjes Hestia

4. Maia

Maia Niet meer actief

hoi hoi,

ja, ze is ons eerste kindje! Er komt hopelijk tzt wel een 2e maar eerst even van haar genieten!!!

Ik werk nog niet, ben in april werkloos geraakt helaas dus ben nu druk op zoek. Maar heb nu 3 mogelijkheden dus ik hoop dat een van de 3 wat wordt :)

Wat leuk zeg een dochter van 2. Wordt steeds leuker zeggen ze, klopt dat? ;) vast wel hihi! En wat leuk voor haar een broertje! Spannend zeg! De tijd gaat wel snel zeker?

waar heb je gewoond in het buitenland als ik vragen mag?

5. Hestia

Hestia Nieuw lid

Jan 10, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja 2 jaar is echt een hele leuke leeftijd!
    Maar soms ook moeilijk want zoals ze zeggen 2 is NEE en dat klopt soms echt wel
    Ze heeft nu echt een eigen willetje en doordat ze nu meer praat soms ook haar buien maar over het algemeen is het heel erg leuk! Ben heel benieuwd hoe ze zal reageren als haar broertje er is.
    Ik probeer haar er al een beetje op voor te bereiden maar ze is nog wel wat jong moet ik eerlijk zeggen.

Ik heb drie jaar in Luxemburg gewoond en gewerkt
    De bedoeling was daar ook te blijven maar uiteindelijk hebben we toch besloten dat we liever in NL willen wonen
    Nu we weer hier zijn moet ik eerlijk zeggen dat het wel wennen is aan alle drukte ed. maar ja......das Nederland.

Ben jij thuis bevallen of in het ziekenhuis trouwens??

Ik hoop dat je snel een baan vind
    Heb je het al eens bij Randstad geprobeerd??
    Heb zelf bij Randstad gewerkt in NL en Luxemburg ;) vandaar

6. Maia

Maia Niet meer actief

hoi,

Luxemburg is prachtig. Ben er 2 jaar geleden nog een weekendje geweest (Vianden, vlak tegen Duitsland aan)

Ik ben thuis begonnen maar ik kreeg een weeënstorm na 14 uur dat ik te moe was dus toen wilde ik naar het ziekenhuis :D ben ik nog steds helemaal blij mee!

ah leuk, als consultant/intercedent? Ik heb op dit moment 2 sollicitaties lopen dus ik hoop dat 1 ervan het wordt. Anders ga ik inderdaad verder zoeken.

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hallo dames!
    mag ik ook meedoen?
    Ik kom ook uit Nieuw-Vennep en ben ruim 1,5 jaar bezig voor een kleine glimworm
    Ik ben in maart vorig jaar zwanger geraakt maar dat is helaas geeindigd in een miskraam na 6 weken.

ik wens jullie nog een fijn weekend!

Share This Page