Joy! Gefeliciteerd!!! Dat vraagt om een bijgewerkt lijstje NOD Elf, 10e ronde (na part. mola), 9 augustus Evi, 16e ronde (2e kindje), 13 augustus Cosy, 9e ronde (2e na 2e mk), 5 september Zwanger Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014 Joy, Liv geboren op 6 augustus 2014 Hmm dat middelste lijstje is wel errug kaal nu
Ben weer terug! Heerlijke vakantie gehad Hoe is t met jullie? Joy: hoe gaat het met jullie meisje? en met jou? Cosy: is jouw menstruatie inmiddels weer voorbij? BB: reparaties in huis klaar? Ik ben ook wel benieuwd naar jullie huisje. Wil je hem in de club zetten? evi: weer een mooie creatie! knap dat je nog niet hebt getest
Mooie taart Evi! Elf, gezellig dat je er weer bent! Mooi weer gehad? en wat vonden jullie het mooiste/ indrukwekkendste/ leukste van de vakantie? Mijn menstruatie is voorbij, alleen nog licht oud bloedverlies gecombineerd met heel wat doorzichtig slijm. Dat gaat dus zeker de goede kant op! ik had trouwens maar een dagje last, de rest was veel lichter dan mijn reguliere menstruatie, maar dat vond ik niet erg! BB, is het bij jou al doorgezet?
Cosy, we hebben de eerste dagen veel regen gehad daarna wel lekker wat zon! Maar sommige dagen toch nog wel wisselvallig. Het stadje Assisi heeft het meeste indruk gemaakt. En dan vooral de basiliek (google maar). Fijn dat je zo weinig last hebt gehad! Vind jij het trouwens ook 'gek' dat het alweer bijna een jaar geleden is dat je zwanger was (voor jou dan de eerste keer zwanger)? Mijn nieuwe cyclus is nog niet gestart. Denk morgen, maar heb eigenlijk ook niet mn typische klachten Misschien dat die voetreflexbehandeling voor een ander verloop zorgt? Nou ja, we zien het wel.
Heb mn banner maar even verwijderd; hij telt automatisch verder in nieuwe cyclus, maar die is nog niet gestart. Nu dus 1 dag overtijd? Negatieve test van vrijdag geeft me in elk geval geen hoop. Ik heb al eens eerder een cyclus van 28 dagen gehad, dus ik wacht het gewoon af
Ziet er mooi uit, die basiliek! Wat gek van je ei, misschien was hij wat later? Wat betreft bijna een jaar na de eerste zwangerschap zijn: ik voel dat niet zo erg. Maar ik kijk vooral half jaloers en vol verwondering naar al die meiden die gelijk of na ons zijn gestart net zwanger worden, waarvan zeker 80% nu hoogzwanger of mamma (hoi joy ) zijn geworden. De verwondering is vooral omdat het dus wel degelijk mogelijk is om binnen een jaar zwanger en/of moeder te worden Misschien dat we deze maand toch nog wat in de pauze stand gaan zitten. Ik heb nu zelfs na mijn eerste cyclus een sik van het hele zwanger worden :x. En ik vind er vooral geen zak aan dus. (Zo das er uit!) Maar vooruit misschien denk ik er in mijn vruchtbare periode anders over. Alhoewel ik oprecht denk dat we het baby plan eerder in de ijskast zullen zetten als dat we de mmm in zullen gaan.
Het is inderdaad het meest aannemelijk dat mijn eisprong wat later was. Als 'zij' pas op dag 14/15 is gesprongen dan is mijn NOD ook pas morgen. Time will tell Dat klopt ook precies met de statistieken he, die 80%. Bovendien ben jij al 2x zwanger geweest, waardoor je dus perfect voldoet aan de norm. Een collega van mij zei 'Reken er maar op dat je, alles bij elkaar, ongeveer een jaar bezig bent: eerst paar maanden proberen en dan bevallen.' Was het maar zo simpel Voor mij is het wel bijzonder en confronterend. Op 13 september 2013 had ik die positieve test in handen. En we zijn alweer bijna een jaar verder, zonder enig resultaat Heel begrijpelijk hoor Cosy, snap best dat je er even klaar mee bent. Wellicht is het rond je ei weer anders, maar toch. Ik vond 1 mk al pittig en zwaar. Denk dat het me een half jaar heeft gekost voor ik het echt verwerkt had. Voor jou kan het dus alleen maar moeilijker zijn. En dat van de mmm snap ik ook volledig. Ik denk er nu hetzelfde over (en ml gelukkig ook). Ik zou de mmm niet eens aan kunnen momenteel. Hoe staat jouw man hierin?
Ik vind het maar een stomme norm hoor, je hebt toch niets aan een zwangerschap als je hem niet kunt voldragen? . Manlief hoeft niet perse kinderen: het is leuk maar staat niet bovenaan zijn levenswensen lijst. Daarom heeft hij dus geen behoefte aan de mmm haha. Wat betreft zwaarder: in een bepaald aspect heb ik het juist gemakkelijker dan jij denk ik. Ik ben nu nog maar net 2 maanden zwanger-af en weet dat ik relatief gemakkelijk zwanger wordt. Dat is gemakkelijker denk ik als maandelijks teleurgesteld worden met een ongesteldheid. Maar het eind van het liedje van ons is natuurlijk hetzelfde: na een jaar nog steeds geen baby in zicht
Hihi.. je hebt gelijk! Statistieken zijn ook stom Jij hebt idd de 'zekerheid' dat je zwanger kunt worden, vrij snel ook, wij weten alleen dat mijn cyclus redelijk regelmatig is en ml's zwemmertjes prima in orde. Er kan dus nog een heleboel mis zijn bij ons. Maar de teleurstelling lijkt mij gewoon zo rot als het weer misgaat Maar goed.. laten we positief blijven! We blijven hopen en proberen! Misschien iets minder obsessief dan eerst, maar van anticonceptie is hier geen sprake Ik ben nog (soort van) jong en als het nog even duurt dan is dat zo.