@cosy mijn NOD is 28 september het is ronde 3 en 1e kindje en mijn ongie is voorbij yeahhhh we kunnen het weer gezellig maken
Loopt heel mooi op! Ben zo blij voor jullie! eindelijk wordt je geduld beloond . Genietze! en op naar de volgende mijlpaal Vind dat dit gevierd mag worden dus plak ik er een extra feestelijk plaatje bij Bekijk bijlage 416399
Ze lopen zeker super mooi op! eindelijk Wordt er ook helemaal blij van! Hier gaat alles goed met Liv Slaapt goed, eet goed en poept heeeel veel. Heel druk met de bruiloft, laatste dingen. Ben erg zenuwachtig, we vertrekken vrijdag al om half 6 's ochtends. Nog even de laatste dingen doen voor school ook vandaag. Welkom Jezzebel! Met jou ook alles goed Evi? Hoe is het met de ongesteldheid Cosy? Ps. heb wat foto's in de club gezet van Liv
Fijn dat alles goed gaat Joy! Ga snel even naar de foto's kijken Kan me voorstellen dat het druk met alles... succes!!
Ahhh, wat een schatje! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, of heb ik dat gemist? Succes met de laatstevoorbereidingen! Hier gaat alles z'n gangetje, zit rustig op het wachtbankje
Jaaaaa Elf! Gefeliciteerd zeg!! Heel heel hard duimen dat alles goed gaat (en nog een paar duimpjes over houden voor Evi) Jezzebel welkom! Ik ga zo gelijk even naar de club! Hier ups en downs met F trouwens; sprongetje is lastig! bv loopt ook terug. Oh en er is verandering in de relatie met de bovenburen (dat drama haha); ik krijg nu boze blikken, diegene waarmee je iemand bijna om kan leggen geen idee waarom!! Nog even doorbijten hier... (maar moet lukken, aangezien ik er niet uit kom wat ik mogelijk fout gedaan kan hebben, haha!)
Joy, bijna weg gelukkig nog last van wat bloedverlies maar de hoofd en buikpijn zijn voorbij Op naar de volgende eisprong al duurt dat waarschijnlijk nog twee weken. Moet wel zeggen dan Elf haar goede nieuws me weer een dosis frisse moed heeft gegeven! Veel succes en plezier met de voorbereidingen nog. BB, oeh das extra lastig als je niet weet wat je doet en waar je de boze blikken aan te danken hebt. Hoe is het met de verkoopplannen? Staan die nu in de koelkast vanwege je vriend zijn werk? Jezzebel, wanneer start je met ovulatie testjes?
Er moet eerst nog een aantal dingen gebeuren aan het huis, dus ik denk dat we het sowieso pas begin volgend jaar in de verkoop zouden kunnen gaan zetten (het "plafond" van het balkon moet gedaan worden, door dezelfde mensen als die de lekkage verholpen hebben en dit wordt niet eerder dan eind okt gedaan zoals de planning nu is). Mja t is even schipperen... lastig he!
Ben blij dat ik je nieuwe energie geef, Cosy hihi Hoop dat jullie ook aangestoken worden door het zwangervirus! Ik heb gister al gebeld met ziekenhuis. Heb op 29 sept de eerste echo. Hoop echt dat die afspraak kan blijven staan. Ben namelijk toch een beetje bang dat het misgaat. Ik controleer wel 100x per dag of mn borsten nog gevoelig zijn (vorige x verdween dat symptoom, dus dat was mn eerste aanwijzing dat er iets niet goed was) en of ik geen bloedverlies heb. Vooralsnog niks aan de hand, maar blijkbaar laat een misgelopen zwangerschap toch wel erg zn sporen na.. Een goede echo zal dus enorm helpen! Maar.. feit blijft dat ik eindelijk weer zwanger ben! En dat zorgt toch ook wel voor blijdschap! Ml gelooft het pas sinds gister, hij vindt lichte streepjes maar niks BB wat raar van die buren. Begin 2015 is er sneller dan je denkt. Hopelijk kunnen jullie snel weg!
NOD Evi, 17e ronde (2e kindje), 14 september Jezzebel, 3e ronde, 28 september Cosy, 10e ronde (3e na 2e mk), 6 oktober Zwanger Elf, j/m/v, UD 17 mei 2015 Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014 Joy, Liv geboren op 6 augustus 2014
Heb de lijst aangepast voornamelijk de kleurtjes..haha Ook mijn UD aangepast, denk dat ik een foutje heb gemaakt in mn banner. Dus ben nu 4w2d zwanger
Evi, wanneer ga jij testen? Jezzebel, laten jouw ovutestjes al iets zien? Cosy, ongesteldheid weer helemaal voorbij? Joy, gaat alles goed met de voorbereidingen?? Hoeveel tijd heb je nog? BB, hoop dat je wat betere dagen met F achter de rug hebt! Weet niks van bv, maar in je eerdere post zei je dat het terugloopt. Wat kun je daaraan doen? Of moet je gaan afbouwen?
Ben er bijna vanaf Elf Heel herkenbaar wat je schrijft over de sporen die een mk nalaat ik kan je alleen maar adviseren om niet al te veel broekloeren en voelen! Als het misgaat kun je daar toch niets aan veranderen. Probeer om met de dag te leven en te genieten dat je weer zwanger bent. Hopelijk slijt het gevoel een beetje maar ik kan me voorstellen dat het voor de echo toch extra spannend zal zijn.
Bijna 1,5 jaar bezig, vanmorgen kilo zwaarder, chago, vlaag van buikpijn, trek in chocola... Volgens mij is hetons gewoon niet gegund...
Precies mijn plan! Borsten zijn steeds pijnlijker dus hoef niks meer te checken Elke dag is er weer eentje verder. En dichter bij de echo... haha