NOD Jezzebel, 3e ronde, 28 september Cosy, 10e ronde (3e na 2e mk), 6 oktober Evi, 17e ronde (2e kindje), 11 oktober Zwanger Elf, j/m/v, UD 17 mei 2015 Geboren BB, F. geboren op 5 januari 2014 Joy, Liv geboren op 6 augustus 2014
Wat ontzettend rot evi Hoop echt dat er iets uitkomt, zodat ze iets kunnen doen! 1,5jr (zonder enig succes) is echt wel lang...
Nou een mooier rijtje kun je je toch niet wensen Hier: zit nu op cd10 dus nog 4 daagjes voor ik met ovutestjes mag beginnen. Toevallig ben ik die vier dagen vrij met een hele lange to do / activiteitenlijst Komt goed uit, dan gaat de tijd sneller
Mooie resultaten, Elf! Evi, hoop echt dat er iets uit komt... Cosy, zet 'm op! Hier een beetje druk geweest afgelopen dagen (en wat ziekig). Nu weer opgeknapt!
Ik heb een heel druk (taart)weekend achter de rug. Draak is van een workshop gisteren Sorry hij draait ze
Gaaf evi! Die draak is echt mooi!! Pfff... ik vind het toch wel erg lang duren voordat ik m'n eerste echo heb zit natuurlijk niks anders op dan wachten.. Heb gelukkig wel genoeg te doen komende weken, maar toch. Ik wil zo graag weten of het dit keer goed gaat Cosy, ben je alweer gestart met ovulatietestjes? Joy, ben je al getrouwd? (weet even niet meer wanneer je zou trouwen, sorry) BB, weer helemaal opgeknapt? Ik ben ook erg verkouden! Jezzebel, ben je er nog?
Jeetje Evi! die draak! wat is daar eetbaar van? de buik? Elf, ja toch maar wel want ik heb al twee dagen eipijn en vruchtbaar slijm. Wat best gek is op dag 11 en 12 voor mijn doen. Normaliter komt dat pas na dag 15 Het testje geeft al best een fatsoenlijk streepje aan dus blijkbaar een snel ei deze keer Nog maar twee weekjes tot de echo, valt nog te overzien toch? Ik snap wel dat je erg graag wilt weten dat het goed zit!
Wat een enthousiast eitje Cosy Twee weken is wel te overzien, maar voor een ongeduldige controlfreak lijkt dat een eeuwigheid
komt goed!!je ben nu al weer een paar nachtjes dichterbij Hoe is het met de klachten, nog pijnlijke borsten en moe? Hier goed ei nieuws ik verwacht voor het weekend een ei sprong ipv na het weekend
Dat idd en hoofdpijn en duizelig, maar vind t prima hoor! Die steekjes af en toe vind ik ook gewoon 'fijn', soort teken van leven hihi Denk dat t helaas een kwestie van afwachten is voordat de misselijkheid begint... maar ook dat neem ik voor lief
Echt fijn een snel ei en korte cyclus, Cosy! Gaan we straks samen wachten.. haha.. ik op de echo en jij op je positieve test